ESCÈPTIC
Trump esgrimeix l'onada de fred als EUA per qüestionar de nou el canvi climàtic
El president dels EUA posa en dubte el fenomen davant de la "brutal i prolongada" onada de fred que pateix el país nord-americà

fcasals45606981 u s president donald trump waves prior to departing on a tr181025103406 /
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha tornat a qüestionar l’existència del canvi climàtic, aquesta vegada a causa del’onada de fred que afecta la potència nord-americana.
"La brutal i prolongada onada de fred podria batre tots els rècords. ¿Què ha passat amb el canvi climàtic?", ha escrit el mandatari a Twitter.
Notícies relacionadesBrutal and Extended Cold Blast could shatter ALL RECORDS - Whatever happened to Global Warming?
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 22 de noviembre de 2018
Trump és un dels grans escèptics sobre aquest tema. El 2017, va anunciar la retirada dels Estats Units de l’Acord de París Acord de Paríscontra el canvi climàtic.
La decisió de l’Administració de Trump va ser un dur revés als esforços internacionals contra el canvi climàtic, ja que els Estats Units són el segon país més contaminant del món, només darrere de la Xina.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi