TRAGÈDIA AL PAÍS VEÍ
Vuit morts en un incendi en un poble de Portugal
Les víctimes es trobaven en una associació recreativa de Vila Nova de Rainha

41596242 60 /
Vuit persones han mort i 36 han resultat ferides, 14 d'elles de gravetat, per una explosió registrada aquesta nit a la seu d'una associació recreativa de la localitat lusitana de Vila Nova de Rainha, municipi de la regió Centre de Portugal, situat a la comarca de Tondela.
Segons ha confirmat avui a Efe Patricia Gaspar, portaveu de l'Autoritat Nacional de Protecció Civil de Portugal (ANPC), no es descarta que hi hagi més morts en aquest succés del qual encara es desconeixen les causes.
Dels ferits confirmats fins al moment, 14 estan greus i 12 han patit ferides lleus.
Caiguda del sostre
De moment, es desconeixen les causes de la deflagració que va originar l'incendi i que va provocar la caiguda de la teulada de l'edifici, segons l'ANPC.
Els fets van passar a les 20.50 hora local (20.50 GMT) i una hora més tard l'incendi ja estava extingit.
Al lloc del succés encara hi ha desenes d'efectius, tant bombers com sanitaris, que treballen en les tasques de rescat.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats