Un centenar d'escolars espanyols van quedar atrapats al London Eye després de l'atemptat
Els adolescents, de primer de batxillerat, van estar a l'emblemàtica atracció durant dues hores i mitja

Police officers stand at the exit as people are seen inside the pods on the London Eye after it was stopped following an attack on Westminster Bridge in London, Britain March 22, 2017. REUTERS/Eddie Keogh /
Un centenar d'escolars van quedar atrapats al London Eye durant l'atac terrorista d'aquest dimecres a Londres davant el Parlament britànic. Segons ha explicat el director del col·legi Gredos San Diego de Las Rozas, Daniel Jareño, el grup estava compost per "poc més de 100 alumnes" que procedien dels centres Gredos San Diego de Las Rozas, de Buitrago i de Las Suertes.
Els alumnes cursen primer de batxillerat i eren a la capital del Regne Unit de viatge de final de curs. La raó per la qual van quedar atrapats en aquesta emblemàtica nòria londinenca va ser que les forces de seguretat van considerar que allà estarien "més segurs que en cap altre lloc" i "van bloquejar l'atracció", ha relatat Jareño en conversa telefònica.
Notícies relacionades"Després de la incertesa inicial, vam comprendre que les forces de seguretat havien pres la decisió correcta", ha afirmat Jareño, que ha explicat que els alumnes van estar atrapats al London Eye "prop de dues hores i mitja". Així mateix, el director del centre de Las Rozas ha comunicat que no van poder utilitzar el transport públic pe tornar a l'hotel i que van haver de tornar caminant "evitant la zona de Westminster", on es va cometre l'atac terrorista.
Per últim, Jareño ha transmès que l'ambaixada els ha recomanat continuar amb l'itinerari del seu viatge "amb total normalitat".
Educació secundària Terrorisme islàmic L'Estat Islàmic Terrorisme Regne Unit Atemptats a Londres Londres
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»