EL REGNE UNIT, EN UN DILEMA
Llum verda definitiva de la Cambra dels comuns britànica al 'brexit'
Fins a 52 laboristes, cinc més que la setmana passada, han trencat la disciplina de vot

undefined37212424 in a still image taken from footage broadcast by the uk parl170208214700
La Cambra dels comuns va aprovar ahir a la nit el projecte de llei que obre la porta del brexit. La legislació, que ara passa a la Cambra dels Lords, va ser recolzada amb 494 vots a favor i 122 en contra en la seva tercera i última revisió.
Segons fonts laboristes, 52 dels seus membres es van rebel·lar contra la consigna del seu líder, Jeremy Corbyn, i es van oposar a la llei, cinc més dels que ho van fer la setmana passada. Entre els que van trencar amb el codi de disciplina hi ha una desena de membres de l’equip de Corbyn en l’anomenat Gabinet a l’ombra. La tramitació de la llei hauria de quedar completada la primera setmana de març.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"