¿Assange complirà la seva promesa ara que s'ha perdonat Manning?
Wikileaks va anunciar que el seu fundador s'entregaria als EUA si es commutava la pena a l'exsoldat
jjubierre32675657 wikileaks founder julian assange addresses the med160205171424 /
¿Julian Assange complirà la seva promesa? La decisió del president dels EUA, Barack Obama, de commutar gran part de la sentència de Chelsea Manning, l'analista de l'Exèrcit de Terra que va ser condemnada per les filtracions a Wikileaks, ha posat el focus ara sobre el fundador de Wikileaks, la web que va difondre aquest contingut confidencial.
Notícies relacionadesIf Obama grants Manning clemency Assange will agree to US extradition despite clear unconstitutionality of DoJ case https://t.co/MZU30SlfGK
— WikiLeaks (@wikileaks) 12 de enero de 2017
La setmana passada, Wikileaks va anunciar al seu compte oficial de Twitter que "si Obama perdona Manning, Assange acceptaria l'extradició als EUA" malgrat la inconstitucionalitat del seu cas. Als EUA, Assange pot ser processat per la filtració dels documents.
Assange fa quatre anys que està refugiat a l'interior de l'Ambaixada de l'Equador a Londres per evitar l'extradició a Suècia, país que el requereix per interrogar-lo per un cas d'una violació el 2010, que ell nega.
- Novetat editorial Es pot defensar racionalment la immortalitat? Un assaig proposa una resposta
- Activitat parlamentària Penes d’1 a 3 anys de presó per robar un mòbil: les claus de la llei contra la multireincidència
- L’actualitat del club blanc Mbappé: "Això del genoll equivocat no és veritat"
- champions league El Barça es recrea amb el Madrid
- Apunt Nou, deu i onze
