Un vaixell amb 600 immigrants naufraga davant la costa d'Egipte
L'embarcació portava a bord refugiats sirians, a més d'egipcis i africans
jsauri35625362 people gather along the shore of the mediterranean sea durin160921203906 /
Un vaixell amb uns 600 emigrants a bord s'ha enfonsat aquest dimecres davant la costa mediterrània de la província egípcia de Kafr al-Sheij. Segons les autoritats, hi ha almenys 29 morts.
Segons informa l'alcalde de la localitat costanera de Motobes, Ali Abdelsatar, citat per l'agència oficial MENA, els guardacostes ha rescatat fins ara 150 supervivents. Les autoritats ha assenyalat que al vaixell hi havia sirians, egipcis i gent procedent d'altres països africans.
RUTA POC HABITUAL
Es creu que l'embarcació es dirigia a Itàlia. Encara que és una ruta poc habitual, no és la primera vegada que s'enfonsa un vaixell amb immigrants que surt d'Egipte. Al juliol, una embarcació amb 320 persones va naufragar davant les costes gregues. Els supervivents van explicar que havien sortit de la costa egípcia.
- Tim Spector, metge i divulgador especialitzat en microbiota intestinal: "El cafè del matí pot cuidar la salut intestinal i el benestar general"
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
