POLÈMICA EXAGERADA A ISRAEL
Aquest és l'anunci de Bar Refaeli censurat per la televisió israeliana
Les autoritats audiovisuals obliguen a corregir un clip on la model mostrava les seves natges en una platja paradisíaca
La 'top model' israelià Bar Refaeli ha protagonitzat una nova polèmica al seu país a l'aparèixer parcialment nua en un anunci publicitari censurat per l'autoritat audiovisual, segons els mitjans israelians.
En concret, les autoritats han considerat inacceptables uns primers plans de les natges de la model, parcialment cobertes per un banyador, mentre es movia per una platja idíl·lica.
Una escena en què Refaeli es posa un vestit darrere de la porta d'un cotxe també ha hagut de ser tallada en l'anunci de la cadena de roba Hoodies, molt popular entre els adolescents israelians.
Notícies relacionadesLa versió corregida del clip publicitari tan sols es pot emetre ara després de les deu de la nit, quan els teleespectadors més joves se suposa que ja són al llit, ha precisat la premsa local. No obstant, la versió completa del vídeo ha sigut àmpliament difosa per internet.
Bar Refaeli, exnòvia de l'actor Leonardo DiCaprio, ja va protagonitzar a principis de mes un altre clip publicitari que, segons les autoritats audiovisuals, contenia massa "insinuacions sexuals". Refaeli, de 30 anys, està embarassada del seu primer fill després d'haver-se casat, el setembre passat, amb l'empresari israelià Adi Ezra.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"