El pres palestí en vaga de fam des de fa 60 dies entra en coma
Les autoritats israelianes amenacen d'alimentar-lo a la força
Mohammad Aalan, un palestí pres en vaga de fam des de fa 60 dies, ha entrat en coma, segons ha informat el seu advocat. Una informació que no ha sigut confirmada oficialment pel Govern israelià.
El lletrat que representa Mohammad Aalan va ser informat de l'estat del seu client a l'hospital israelià on el pres està ingressat amb respiració assistida.
Aalan, acusat de pertànyer a una organització de terroristes gihadistes, va començar la vaga de fam el 18 de juny i ja acumuyla 58 dies de dejuni. El lletrat ha informat que té constància que les autoritats israelianes tenen intenció d'alimentar-lo a la força, mesura que està causant polèmica i rebuig fins i tot entre el col·lectiu de metges israelià.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"