CATÀSTROFE A OCEANIA
Més de 150 morts en inundacions a Papua-Nova Guinea
Més de 150 persones han mort en unes inundacions registrades a l'est de Papua-Nova Guinea després del pas del ciclóGubadurant el cap de setmana, segons publica avui la premsa oficial.
Segons el diariThe National,que cita responsables de les operacions d'ajuda, el saldo és de 153 morts i més de 1.000 persones desplaçades.
La província d'Oro, a l'est de Papua-Nova Guinea, es va veure afectada divendres passat pel ciclóGuba,acompanyat per pluges diluvianes.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic