el llibre
CURIOSITAT PER L'OBRA DE REZA
El llibre que la prestigiosa dramaturga Yasmina Reza ha escrit sobre Nicolas Sarkozy és l'obra política més esperada de la temporada literària francesa.
L'editorial Frammarion-Albin Michel ha imprès ni més ni menys que 100.000 exemplars per a la primera tirada, realitzada a l'últim moment --el llibre surt a la venda divendres vinent-- per evitar fugues d'informació i preservar el suspens. Fins a aquest moment només n'ha transcendit el títol, L'alba, el capvespre o la nit, del relat de l'autora d'Art. Reza, que ha seguit el president durant 18 mesos per documentar l'obra, se centra en l'ascensió de Sarkozy al poder durant la campanya electoral.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables