28 set 2020

Anar al contingut

LAURA ORTEGA, Mànager de la factoria digital 'retail' de BBVA a Espanya

Patrocina:

"El client té a la seva disposició tots els canals digitals de BBVA"

La web i l'aplicació mòbil de l'entitat permeten efectuar pràcticament el 100% de les gestions

Víctor Fúser

"El client té a la seva disposició tots els canals digitals de BBVA"

Tenir tot disponible als canals digitals per poder realitzar operacions a distància ara té més importància que mai. Els clients de BBVA poden realitzar des de fa anys pràcticament el 100% de les seves gestions des d’aquests canals.

-Davant de la situació que estem vivint, ¿quina és la recomanació de BBVA als seus clients?

-La nostra prioritat és salvaguardar la salut dels clients i treballadors i col·laborar per frenar la propagació del coronavirus. Per aquesta raó, des del primer moment BBVA ha recomanat als seus clients realitzar totes les seves operacions i gestions a través dels canals digitals (web, app mòbil i Línia BBVA), així com a través dels seus més de 2.000 gestors remots per limitar al màxim les visites presencials.

-Tot i així, ¿el client pot continuar acudint a les oficines?

-BBVA manté oberta part de la seva xarxa d’oficines amb una gestió dinàmica per adaptar-se a les necessitats que vagin sorgint. Com ja he comentat, recomanem no acudir a les oficines i operar digitalment, però per a aquelles persones que necessitin fer gestions presencials tenen a la seva disposició tota la informació sobre les oficines obertes i els horaris a la web.

-¿Quines gestions es poden fer sense sortir de casa?

-Gairebé la totalitat de les gestions bancàries més demandades es poden portar a cap sense sortir de casa, cosa que facilitarà als nostres clients seguir les recomanacions sanitàries i protegir la seva salut i la de les seves famílies. Consultar els saldos i moviments dels comptes, fer transferències o pagar rebuts no domiciliats són algunes de les operacions més habituals que es poden realitzar per canals digitals. A més, tot això amb la tranquil·litat d’operar amb la màxima seguretat. 

Per exemple, si el client realitza el pagament de les seves compres des del mòbil, una vegada realitzat, rebrà una notificació amb els detalls de la compra si està activat el servei de notificacions de la mateixa app. També podrà restringir l’operativa de les seves targetes, configurant el seu ús mitjançant permisos, per a més protecció en els pagaments.

-Hi ha persones no familiaritzades amb el món digital, ¿què poden fer en aquesta situació?

-Un percentatge important de clients ja interactua amb el banc habitualment de manera digital, però algunes persones no ho havien fet fins ara.  El banc s’està abocant amb aquestes persones per facilitar el seu accés a l’app (Android i iPhone) i a la web. L’entitat s’ha dirigit a aquests clients per indicar-los com crear o recuperar la seva contrasenya d’accés a la web o l’app. L’usuari amb el mòbil validat només haurà d’accedir a ‘bbva.es’ o a l’app de BBVA, crear un usuari i una contrasenya i operar amb facilitat.

Temes: BBVA