El Periódico de L'Hospitalet

Agressió
En estat crític un home després d’una disputa per evitar que li ocupessin un local a l’Hospitalet
La víctima és un agent de la policia local de Piera que va acudir al lloc, fora de servei, a l’assabentar-se de l’intent d’ocupació
Els Mossos d’Esquadra van detenir els presumptes agressors el mateix dilluns, que han quedat en llibertat amb càrrecs

Un agent de la policia local de Piera, que en aquell moment es trobava fora de servei, va acabar en estat crític després de l’agressió per part de dos homes a l’Hospitalet de Llobregat.
Tal com va avançar el digital ‘El Caso’ i expliquen els Mossos a aquest diari, els dos presumptes agressors van intentar ocupar un bar en desús, propietat de l’agent de Piera, que s’ubica al carrer Cotonet de la segona ciutat de Catalunya dilluns passat, 20 de febrer. L’agent, de paisà, va acudir al bar alertat per l’intent d’ocupació i es va iniciar la baralla entre els tres homes.
Notícies relacionadesEl propietari del local va resultar ferit crític i va haver de ser traslladat a l’hospital pel Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). Segons ‘El Caso’, els Mossos van arribar a practicar un torniquet a la víctima per frenar l’hemorràgia d’una lesió que li ha causat «una pèrdua de mobilitat».
Així, els Mossos d’Esquadra van detenir els presumptes agressors el mateix dilluns, que han quedat en llibertat amb càrrecs.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió