El Periódico de L'Hospitalet
Equipament de referència
Barcelona i l’Hospitalet s’oposen al nomenament del nou director general de Fira 2000
El relleu de Joaquim Ferrer al càrrec trenca el consens a la societat encarregada de les obres de Fira Barcelona
El consell d’administració de Fira 2000 va votar aquest dimarts nomenar David Poudevida com a nou director general, en substitució de Joaquim Ferrer.
La decisió es va prendre a proposta de la Generalitat, que és l’accionista majoritària de la societat, i amb els vots en contra de la Cambra de Barcelona i dels ajuntaments de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat.
Entretots
¿Ets veí de L'Hospitalet? Parla'ns de la teva ciutat
Publica a Entre Tots la teva experiència en primera persona vinculada a la gran ciutat catalana
Fonts del Departament d’Economia han explicat a l’ACN que el relleu forma part de la «normalitat», ja que el càrrec del director general de Fira 2000 és de confiança. No obstant, des de la Cambra s’ha lamentat que s’hagi trencat el consens als nomenaments.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Apunt Camí de l’urinari
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
