El Periódico de L'Hospitalet
Des del 19 de gener
Els Mossos demanen ajuda per localitzar un veí de l’Hospitalet desaparegut
Portava una gorra vermella, una jaqueta blau cel, pantalons de xandall blau fosc i sabatilles de color vermell
Els Mossos d’Esquadra han demanat ajuda aquest dimecres, 8 de febrer, per intentar localitzar el José, un veí de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) de 65 anys d’edat.
Segons ha donat a conèixer la policia catalana, el José va desaparèixer el 19 de gener passat en el mateix municipi en què viu: L’Hospitalet. En la seva descripció, des de Mossos assenyalen que mesura 1,65 m d’altura, és calb i de constitució corpulenta.
Notícies relacionadesEn José va desaparèixer el 19 de gener a l'Hospitalet de Llobregat. Ajuda'ns a trobar-lo
— Mossos (@mossos) 8 de febrero de 2023
José desapareció el 19 de enero en Hospitalet de Llobregat. Ayúdanos a encontrarlo pic.twitter.com/e5SeacxTbS
Així, el dia en què va desaparèixer, assenyalen des de Mossos, el José portava una gorra vermella, una jaqueta blau cel, pantalons de xandall blau fosc i sabatilles de color vermell.
Llegeix totes les notícies de l’Hospitalet de Llobregat a EL PERIÓDICO l’Hospitalet
- Més mobilitzacions Els metges de Catalunya tornaran a fer vaga el 19 i 20 de març
- Crisi bilateral Cuba promet "resistir" als plans dels EUA d'"apoderar-se del país"
- Condicions de treball El Suprem avala que les empreses donin més dies de teletreball als directius que als seus empleats
- Aturades a tot Espanya Serveis mínims per la vaga de metges a Catalunya: l’atenció telefònica només atendrà les urgències
- Anime Mor Tsutomu Shibayama, director de 'Doraemon' i referent de l'anime japonès, als 84 anys
