El Periódico de L'Hospitalet

Des del 19 de gener
Els Mossos demanen ajuda per localitzar un veí de l’Hospitalet desaparegut
Portava una gorra vermella, una jaqueta blau cel, pantalons de xandall blau fosc i sabatilles de color vermell

Els Mossos d’Esquadra han demanat ajuda aquest dimecres, 8 de febrer, per intentar localitzar el José, un veí de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) de 65 anys d’edat.
Segons ha donat a conèixer la policia catalana, el José va desaparèixer el 19 de gener passat en el mateix municipi en què viu: L’Hospitalet. En la seva descripció, des de Mossos assenyalen que mesura 1,65 m d’altura, és calb i de constitució corpulenta.
Notícies relacionadesEn José va desaparèixer el 19 de gener a l'Hospitalet de Llobregat. Ajuda'ns a trobar-lo
— Mossos (@mossos) 8 de febrero de 2023
José desapareció el 19 de enero en Hospitalet de Llobregat. Ayúdanos a encontrarlo pic.twitter.com/e5SeacxTbS
Així, el dia en què va desaparèixer, assenyalen des de Mossos, el José portava una gorra vermella, una jaqueta blau cel, pantalons de xandall blau fosc i sabatilles de color vermell.
Llegeix totes les notícies de l’Hospitalet de Llobregat a EL PERIÓDICO l’Hospitalet
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Comerç local Una sabateria històrica de Barcelona tancarà les portes si no aconsegueix un traspàs
- Més competències ERC rectifica i descarta acceptar un consorci amb l’Estat per recaptar els impostos
- Comptes públics El Govern i Junts negocien de nou el sostre de despesa com a avantsala dels Pressupostos
- Mercat immobiliari Els promotors catalans van construir el 2024 la meitat dels pisos necessaris per cobrir la demanda
- Literatura Feliu Formosa publica als 90 anys tres noves obres i tres traduccions
- Confessió personal Eduard Fernández s'obre amb Évole en la seva entrevista més sincera: "Era addicte a l'alcohol i el barrejava amb coca"