Divulgació científica
L’Hospitalet arrenca un programa per fomentar l’interès per la ciència entre alumnes d’infantil i primària
Es formarà el professorat per implantar metodologies més participatives i creatives a l’aula
Més endavant, s’organitzarà una trobada dels centres educatius que hi hagin participat per exposar els seus treballs

L’Hospitalet de Llobregat ha arrencat el programa Petits Talents Científics, que té per objectiu fomentar l’experimentació, la indagació i el descobriment en l’aprenentatge de les ciències entre els alumnes d’educació infantil i primària.
La iniciativa, impulsada per la Fundació Catalana per la Investigació i la Innovació, proporciona als centres educatius una sèrie de recursos i orientacions pedagògiques per ajudar el professorat, que rebrà una formació de 20 hores, a implantar metodologies més participatives i creatives a l’aula, com ara petits treballs de recerca i pràctiques experimentals.
🧪#LHospitalet aposta per la ciència, clau en el desenvolupament humà i motor econòmic i social.
— Ajuntament de L'Hospitalet (@LHAjuntament) 19 de enero de 2021
Ara posem en marxa Petits talents científics, una iniciativa amb l'objectiu final de despertar vocacions científiques#LHospitaletÉsCiència #LHCiència
🔗 https://t.co/895CsIqV0J pic.twitter.com/iWjOHN9uVn
El programa s’insereix en l’aposta de la ciutat per la divulgació científica a través del Pla Estratègic de Comunicació Científica de l’Hospitalet.
Sessió d’obertura
Aquest dimarts passat, 19 de gener, es va realitzar en línia la sessió d’obertura de la formació del Petits Talents, que compta amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics de l’Hospitalet, que certifica la formació.
Et pot interesarMés endavant, s’organitzarà una trobada dels centres educatius que hi hagin participat per exposar els seus treballs.
Més notícies de l’Hospitalet en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Cotxe elèctric Galícia i Aragó volen treure a Catalunya la fàbrica de bateries de Martorell
- L’Eurocambra vota la retirada de la immunitat a Puigdemont
- Setge a la malaltia La salut depèn de la bona alimentació de la flora intestinal
- Els indicadors, estables Les ucis baixen dels 500 ingressats a Catalunya per primera vegada en gairebé dos mesos
- TU I JO SOM TRES Benvinguda la nostàlgia, segons Sala Martín
- 70è ANIVERSARI El Rei lloa l’«esperit audaç i emprenedor» de Catalunya en la visita a Seat
- Cotxe elèctric Galícia i Aragó volen treure a Catalunya la fàbrica de bateries de Martorell
- Polèmica declaració L’alcalde socialista de Càceres: les bateries de la fàbrica de Martorell no es nodriran de liti extremeny
- L’Eurocambra vota la retirada de la immunitat a Puigdemont
- reaccions Foment diu que el Govern va fer «el ridícul» quan va plantar Seat