El Periódico de L'Hospitalet

Hospitalet

Detenció il·legal

Tres detinguts per retenir un home i obligar-lo a transferir-los 16.000 euros

Després de passar a disposició judicial, el jutge d’instrucció va decretar l’ingrés a presó per a dos i llibertat amb càrrecs per a l’altre

mossos

mossos

1
Es llegeix en minuts

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres joves d’entre 24 i 26 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i un altre de detenció il·legal per retenir un home i obligar-lo a fer transferències i reintegraments de més de 16.000 euros a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). Després de passar a disposició judicial, el jutge d’instrucció va decretar l’ingrés a presó per a dos i llibertat amb càrrecs per a l’altre.

En un comunicat, la policia catalana ha explicat aquest dilluns que la investigació va arrencar a principis de desembre, quan agents de la comissaria de l’Hospitalet van tenir coneixement d’un robatori amb violència i detenció il·legal per part d’un grup de persones en un domicili del municipi. La víctima havia anat a casa d’un conegut seu on, juntament amb dues persones més, el van retenir sota amenaces i agressions.

Posteriorment, els tres capturadors van acompanyar la víctima fins a casa seva amb la intenció de robar-li diners en efectiu i altres objectes de valor. Així mateix, el van portar fins a un caixer automàtic per obtenir més diners en efectiu i el van obligar a facilitar les claus d’accés al compte electrònic del banc per fer-se transferències.

En total, els capturadors van fer tres transferències a dos comptes corrents per valor de 14.000 euros i cinc extraccions en sucursals bancàries, amb les quals van obtenir 2.500 euros més.

Detenció

Gràcies a les gestions d’investigació, els agents van aconseguir identificar i detenir, el 3 de desembre, un dels presumptes autors dels fets, concretament, el conegut de la víctima.

Notícies relacionades

Finalment, el 9 de desembre, els Mossos van detenir els altres dos joves com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i d’un delicte de detenció il·legal.

Més notícies de l'Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA