Atropellament a la via de tren
Interrompuda la circulació ferroviària de l’R3 entre Parets i Granollers-Canovelles per l’atropellament d’una persona
Ha quedat restablerta entre Centelles i Vic després d’un altre atropellament
rodalies
La circulació ferroviària ha quedat interrompuda aquest dijous en l’R3 entre les estacions de Parets i Granollers-Canovelles per l’atropellament d’una persona, segons ha informat Rodalies. Aquesta mateixa línia ha patit ja un tall aquest matí pel mateix motiu entre Centelles i Vic, però aquesta incidència va quedar resolta i es recuperen progressivament les freqüències de passada, amb afectacions de fins a 40 minuts.
📢ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) 23 de marzo de 2023
🚆🔴 R3: Interrompuda la circulació entre Parets i Granollers-Canovelles per l'atropellament d'una persona. Afectacions que poden superar els 30 minuts.
📢ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) 23 de marzo de 2023
🚆🔴 R3: Restablerta la circulació entre Granollers-Canovelles i Parets del Vallès. Afectacions que poden superar els 30 minuts.
- Disseny i heroïna, desencant polític i enveja pop de madrid Retorn a la Barcelona dels 80
- BARCELONEJANT El dolor envaeix Cadaqués
- Marc Márquez impressiona Ducati
- PROJECTE URBANÍSTIC Un coworking a punt de ser enderrocat busca mecenes
- El fentanil és cada vegada més receptat en pacients amb dolor crònic
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Institut Guttmann Tres nous perfils psicològics serveixen per saber si la persona patirà deteriorament cognitiu
- Novetats editorials La nova novel·la de Xavier Bosch, ‘Diagonal Manhattan’, es publicarà el 12 de març
- 10,3% més que el 2023 L’aeroport del Prat supera els 55 milions de passatgers per primera vegada en la seva història
- GOVERN CENTRAL Sánchez proposa prohibir la compra d’habitatge a estrangers de fora de la UE i anuncia beneficis fiscals per fomentar el lloguer