Futur incert
Nova polèmica per a Scooter Braun, el mànager de les estrelles: Ariana Grande i Demi Lovato trenquen amb ell

Scooter Braun, el mànager de les estrelles, suma una nova polèmica després del judici mediàtic que va viure amb Taylor Swift pels drets de les seves cançons. Dues de les seves grans artistes, Ariana Grande i Demi Lovato, han decidit rescindir els seus respectius contractes i buscar un nou representant, segons ha pogut confirmar Billboard.
Els problemes amb Taylor Swift van començar el 2019, quan el productor va comprar el segell Big Machine Records, que havia publicat els primers discos de la cantant. A partir d’aquell moment, els drets de les cançons dels primers anys de carrera de la intèrpret van passar a mans de Braun.
L’artista nord-americana va perdre tot el poder sobre aquests temes i des de la nova companyia no li van permetre que els comprés. I és que entre Taylor i Scooter no hi havia una bona relació. Swift va decidir anar a judici contra el mànager i li van permetre regravar els àlbums. A partir d’aquell moment, la cantant ha anat llançant les ‘Taylor’s version’, les reinterpretacions de tots els seus temes amb l’anterior discogràfica.
Ruptures a la discogràfica
Ara Ariana Grande ha decidit separar-se del representant després de 10 anys treballant junts i sis discos. L’artista va començar la seva carrera i va gravar el seu primer disc, ‘Yours truly’, amb la companyia després d’abandonar Nickelodeon. Just aquesta setmana és el 10è aniversari del llançament d’aquest àlbum i la cantant té preparats alguns esdeveniments de celebració entre el 25 i el 30 d’agost.
Per la seva banda, Demi Lovato va arribar a la seva agència el 2019 després d’un període complicat posterior a la seva hospitalització per una sobredosi que gairebé li costa la vida. En aquest temps, la ‘noia Disney’ ha publicat dos àlbums amb ell, ‘Dancing with the devil... the art of starting over’ i ‘Holy fuck’ i es troba immersa en la preparació del tercer. La també actriu publicarà el 15 de setembre ‘Revamped’, un disc en el qual la cantant oferirà versions de rock dels èxits més grans de la seva carrera.
Un altre dels noms que va abandonar recentment Braun va ser el ‘reggaetoner’ J Balvin. L’artista urbà va firmar amb l’agència SB Projects el 2019, però actualment està representat per Roc Nation. Els motius que hi ha darrere de totes aquestes sortides de l’empresa es desconeixen de moment.
¿Sortida de Justin Bieber?
Notícies relacionadesUn dels cantants més reconeguts mundialment que dirigeix Scooter Braun és Justin Bieber. El mànager va descobrir el canadenc quan tenia només 12 anys a través de Youtube, va decidir fitxar-lo per a la seva companyia i va apostar per la seva carrera sense a penes conèixer-lo. L’èxit mundial de l’intèrpret de ‘Baby’ no va trigar a arribar i la figura de Braun com a productor va guanyar prestigi.
Bieber i el seu representant sempre han presumit de bona relació. No obstant, els últims rumors apunten que també es podria produir una ruptura entre tots dos, ja que faria mesos que no tenen relació i el cantant també estaria plantejant-se un canvi en la seva carrera. Diversos mitjans nord-americans asseguren que el canadenc es troba buscant una nova agència de representació. En aquest cas, les dues parts han desmentit aquests rumors a Page Six i Billboard.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se