Salut
Tamara Falcó haurà de limitar les seves relacions amb Íñigo Onieva per prescripció mèdica: podria posar-la en complicacions
La marquesa de Griñón es va donar el ‘sí’ amb l’empresari madrileny
Per fi Tamara Falcó i Íñigo Onieva s’han donat el ‘sí’. Un casament ple de luxe i glamur que va tenir diversos detalls que no van passar desapercebuts. Però un d’ells va ser dels més criticats a les xarxes socials, que van considerar l’esdevingut com a «vergonyós».
Sembla que després de mantenir una relació d’alts i baixos, el casament de la filla d’Isabel Preysler amb Íñigo Onieva ha sigut ja una realitat. Pocs ho creien mesos enrere, quan la parella es va trencar després de fer-se públiques unes fotos en les quals es veia el seu promès, Íñigo Onieva, fent-se un petó amb una dona que no era Tamara durant la celebració d’un festival de música als Estats Units. Una ruptura que es va fer dies després d’haver-se promès la parella. Així ho va explicar la mateixa Tamara durant una roda de premsa per la qual calculen que va poder cobrar gairebé un milió d’euros, tot i que es desconeix si en metàl·lic o en espècie.
Van passar els mesos i la parella va tornar a trobar-se de manera pública en un parell d’ocasions. Tot feia presagiar que hi hauria una reconciliació, com així va ser. La parella se’n va anar de viatge romàntic al Pol Nord, del qual van deixar constància a la revista ‘Hola’, que va publicar unes fotos molt detallades sobre l’escapada. Des d’aleshores, l’única vegada que la parella ha estat separada va ser quan Íñigo Onieva va viatjar fins a l’altre costat del món per qüestions laborals, mentre que Tamara va decidir centrar-se en la seva feina.
Consell mèdic
Notícies relacionadesDesprés de protagonitzar un dels casaments més sonats del panorama rosa, Tamara Falcó i Íñigo Onieva van posar rumb a l’Àfrica per disfrutar de la seva anhelada lluna de mel. Entre els vídeos i instantànies que s’han filtrat del viatge, també ha transcendit que ara la marquesa de Griñón ha de fer front a un nou problema derivat del seu matrimoni amb l’empresari. Aquesta vegada es tracta d’una qüestió que incumbeix la intimitat de la parella, tal com han revelat alguns mitjans i al programa d’Ana Rosa, a Telecinco.
Pel que sembla, els metges especialistes van recomanar a la parella no mantenir relacions sense protecció durant la lluna de mel per evitar que Tamara es quedés embarassada. El motiu és que Falcó va rebre algunes vacunes abans del viatge que podrien derivar en un embaràs problemàtic que podria posar en complicacions Tamara i el futur nadó. Concretament, són sis mesos els que els han dit que han d’esperar fins a intentar tenir fills. Es tracta d’un consell mèdic habitual quan les parelles noucasades trien destinacions exòtiques per a la seva lluna de mel.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
- Premi Cotxe de l’Any dels Lectors El Kia EV3, guanyador del Premi Cotxe de l’Any dels Lectors
- Nostàlgia mil·lennista La revista ‘SuperPop’ torna als quioscos amb una edició especial de Rosalía
