Tres anys de relació
La revista ‘People’ afirma que Rosalía i Rauw Alejandro han trencat

La revista ‘People’ ha confirmat aquest dimarts que Rosalía i Rauw Alejandro han acabat la seva relació sentimental després de més de tres anys de festeig.
La parella va anunciar el seu compromís matrimonial al març, quan van estrenar el seu primer EP conjunt, ‘RR’. La catalana i el porto-riqueny van compartir amb els seus seguidors alguns dels seus moments més íntims com a parella al videoclip de ‘Beso’ i van mostrar el seu enllaç.
Notícies relacionadesLes fonts consultades pel citat mig nord-americà asseguren que «malgrat l’amor i el respecte que els cantants tenen l’un per l’altre, han decidit de mutu acord acabar el seu compromís».
Els artistes van ser relacionats per primera vegada l’agost del 2021 i van confirmar públicament el seu festeig només un mes després a través de les xarxes socials. Tot i això, la seva relació ja vindria d’abans.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores