‘Lecturas’
Nova polèmica de Bertín Osborne: «Em va convèncer per avortar»
La notícia de la pròxima paternitat als 69 anys del cantant amb Gabriela Guillén li ha donat forces per destapar que no es va sentir recolzada pel cantantla pròxima paternitat als 69 anys del cantant amb Gabriela Guillén
La notícia de la pròxima paternitat als 69 anys del cantant amb Gabriela Guillén li ha donat forces per destapar que no es va sentir recolzada pel cantant

Després del seu divorci de Fabiola Martínez, Bertín Osborne hauria recuperat l’amor fa dos anys de la mà de la jove Chabeli Navarro, amb qui se l’havia vist passejant a Sevilla en una relació que es prolongaria durant uns mesos.
Chabeli Navarro no era precisament una nouvinguda a la televisió, perquè ja havia aparegut en diversos programes de Mediaset com «Mujeres y Hombre y Viceversa» o «Perdidos en la Tribu» (Cuatro). A Chabeli, «mig cordovesa i bètica», com ella es defineix, se li coneixen diverses parelles. Entre elles, rostres coneguts com a Kiko Rivera, fa uns anys, o Antonio Tejado (el nebot de María del Monte i ex de Chayo Mohedano), a l’estiu del 2020. També va ser noia ‘Interviú’ a la seva sortida del ‘reality’ de Cuatro i aprofitant l’impuls mediàtic. Va ser portada junt amb una altra concursant i li va costar la parella. Va trencar amb el seu nòvio de llavors.
Notícies relacionadesI ara torna a ser portada, aquesta vegada de la revista ‘Lecturas’, on assegura en exclusiva que es va quedar embarassada de Bertín Osborne durant la relació que va mantenir amb ell fa dos anys. La notícia de la pròxima paternitat als 69 anys del cantant amb Gabriela Guillén li ha donat forces per destapar que no es va sentir recolzada pel cantant en el pitjor moment de la seva vida.
Quan Chabeli va veure que ‘Lecturas’ publicava la notícia de l’embaràs de Gabriela, ella es va sentir profundament identificada. «Vaig reviure el que jo vaig passar fa dos anys. La mateixa notícia l’hi vaig donar a Bertín fa dos anys», revela la jove sevillana en exclusiva a la revista. Però que en el seu cas no va sentir el suport del cantant per seguir endavant ja que al final la va convèncer «per avortar».
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’