Entrevista a la CBS
Ed Sheeran dona més detalls sobre la seva bulímia: «Sempre he sigut un noi gras»
Un jurat sentencia que ‘Thinking out loud’ d’Ed Sheeran no és un plagi
Ed Sheeran se sincera sobre la seva depressió: «No volia viure més»

Ed Sheeran, el ‘nen estrany de l’escola’ que s’ha convertit en estrella internacional, ja s’ha obert en canal diverses vegades per explicar que ha tingut depressió, i que fins i tot arrossega problemes alimentaris. I tot i que està d’enhorabona perquè un jurat acaba de sentenciar, la setmana passada, que ‘Thinking out loud’ no és un plagi del clàssic de Marvin Gaye ‘Let’s get it on’, el cantautor britànic ha aprofitat la seva presència en un programa de la CBS per donar més detalls de la seva lluita contra la bulímia i sobre com manté el pes sota control i mira de mantenir-se en forma.
«Mantinc el pes a ratlla perquè faig molt d’exercici, però sempre he sigut un noi gras», li va confessar al presentador, Seth Doane. «Aquest matí he fet com una hora i mitja d’exercici, i estaré unes dues hores sobre l’escenari avui...», li va explicar. «Cuido molt el que menjo i miro de no fer-me’n un tip», va afegir.
No és només cosa de noies
Notícies relacionadesPerò malgrat la transparència a l’hora d’explicar el seu cas, Sheeran també va admetre que no té ganes de convertir-se en «el noi del cartell de la bulímia», si bé creu que «és important parlar-ne perquè la gent sàpiga que no és un problema exclusiu d’un gènere».
Va ser a l’edició de març de ‘Rolling Stones’ quan va parlar per primera vegada d’aquesta lluita corporal, que va arrencar, diu en el reportatge, quan es va començar a comparar amb altres estrelles del pop amb qui ha col·laborat, com Shawn Mendes i Justin Bieber, ja que tots dos tenen «figures fantàstiques», va admetre.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Successos Resolt un crim 20 anys després a Reus: detinguda per matar l’exparella amb el seu amant per quedar-se la seva empresa
- Futbol El català, la condició indiscutible per a Aitana Bonmatí al seu nou documental: "Que pugui parlar en la meva llengua ha de ser respectat"
- Pablo Ojeda, nutricionista, sobre la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "L'ordre importa més del que et penses"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Els consells de Maria José Valiente Maria José Valiente, psicòloga: "Quan envellim, ens reconciliem amb el temps"
- EL MERCAT BLANC-I-BLAU L’Espanyol fitxa Kike García, cinquè reforç a cost zero