Llibre a la venda
Primera aparició en vídeo d’Ana Obregón després de ser àvia per promocionar el seu llibre

Expectació màxima davant l’imminent llançament d’‘El chico de las musarañas’, el llibre que Aless Lequio va començar a escriure i que la seva mare, Ana Obregón, va completar després de la seva mort amb un esquinçador i emocionant testimoni sobre com ha viscut la pèrdua del seu fill i com, complint l’última voluntat del jove, va recórrer a la gestació subrogada per portar al món la seva filla pòstuma, Ana Sandra, nascuda el 20 de març passat a Miami.
Serà aquest dimecres 19 d’abril quan el llibre –al qual envolta un gran secretisme, del qual no s’ha filtrat ni una sola línia i sobre el qual han sorgit diverses teories en els últims dies– arribi a les llibreries però, a poques hores que puguem tenir-lo per fi a les nostres mans, HarperCollins –editorial d’‘El chico de las musarañas’– ha fet arribar una nota de premsa als mitjans de comunicació amb una reveladora informació.
I no és cap altra que el nombre de pàgines exacte que va escriure Aless de l’obra. En diferents mitjans de comunicació s’ha apuntat en els últims dies que el jove tan sols hauria escrit una vintena de pàgines que, més que una història, seria una espècie de diari amb idees inconnexes i pensaments sobre la vida.
Una cosa que el mateix Alessandro Lequio corroborava fa uns dies a ‘El programa de Ana Rosa’, revelant que ell tenia les pàgines que va escriure el seu fill: «Són 20 pàgines que estan molt ben escrites perquè ell escrivia molt bé. Era un tipus molt llegit i li encantava llegir i escriure». «Són reflexions molt simpàtiques, a dir la veritat. Poc més et puc dir perquè la resta no la conec» afegia, reconeixent que sí que podria tractar-se del «germen d’un llibre».
Doncs bé, l’editorial d’‘El chico de las musarañas’ ha aclarit que no són 20 pàgines, sinó 72 –de la 159 a la 231 de l’obra–, puntualitzant que «els textos d’Aless han sigut respectats íntegrament en la seva versió original».
«El cor d’aquest llibre és ‘El chico de las musarañas’, el text que Aless va començar a escriure quan li van diagnosticar càncer. Un relat sincer, àcid, irònic, vibrant, amb un sentit de l’humor únic, que no va poder acabar, i que ens descobreix el talent, el carisma i la personalitat d’un jove que, sens dubte, hauria triomfat com a escriptor» explica l’editorial.
A més, i malgrat que no han avançat cap fragment –a fi d’augmentar les vendes de l’obra, els drets d’autor del qual aniran destinats en la seva totalitat a la Fundació Aless Lequio– HarpeCollins sí que ens ofereix les primeres declaracions d’Ana Obregón sobre el llibre, el tercer dels somnis del seu fill que ha complert a punt de complir-se el tercer aniversari de la seva mort: «En aquesta obra explico tot l’huracà de sentiments d’una mare davant la pèrdua d’un fill i el llarg camí per arribar a aquesta benedicció i miracle de nadó, Anita, que és la teva filla». «Aquesta obra és un cant a l’amor i a la vida, que he escrit durant nou mesos amb llàgrimes vermelles», confessa.
Ana Obregón va voler ser present en el tret de sortida del llibre a les llibreries ni que fos a través de les xarxes socials, i per això va fer la seva primera reaparició en vídeo a càmera des de Miami per promocionar el vídeo.
«La prova d’amor més bonica d’una mare. Una narració commovedora, que esglaiarà i en més d’una ocasió despertarà un somriure còmplice, i submergirà el lector en una experiència inoblidable» ja que, com apunta l’editorial, «Ana es despulla en un viatge d’esperança, lluita i força, on mostra un huracà de sentiments i emocions sense filtre. Una inspiradora i extraordinària història sobre el veritable sentit de la vida i l’amor incondicional cap a un fill».
Un llibre que, com s’ha dit en els últims dies, la mateixa Ana presentarà davant els mitjans de comunicació pròximament, en la que s’espera que sigui la seva primera aparició pública després de tornar a Espanya amb la seva petita Ana Sandra. Malgrat que encara es desconeix la data exacta, tot apunta que podria ser a mitjans de maig.
A través d’aquestes pàgines, Ana es despulla en un viatge d’esperança, lluita i força, on mostra un huracà de sentiments i emocions sense filtre, en el qual submergeix el lector en una experiència inoblidable.
Notícies relacionadesLa prova d’amor més bonica d’una mare. Una narració commovedora, que esglaiarà i en més d’una ocasió despertarà un somriure còmplice.
Una inspiradora i extraordinària història sobre el veritable sentit de la vida i l’amor incondicional cap a un fill.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos