Cristina Pedroche, embarassada
La presentadoraCristina Pedroche està embarassada. La notícia ha saltat (una exclusiva de ‘Lecturas’) pocs dies abans que la parella del xef Dabiz Muñoz presenti de nou les campanades d’Antena 3. Serà la nit de Cap d’Any més especial de la parella, que ja fa vuit anys que està junta.
La notícia fa pensar la possible relació de l’embaràs amb el vestit que utilitzarà Pedroche, de 34 anys, en les campanades d’Antena 3, acompanyada per Alberto Chicote. Com cada any, la presentadora ha anat informant amb comptagotes de la seva vestimenta, tot un esdeveniment mediàtic. La pròxima maternitat marcarà el ‘look’ de Pedroche sens dubte.
Notícies relacionades«Aquest any és l’any. És molt fort. Per a mi és molt fort perquè cada any ha de ser fort, bonic però fort», avançava Pedroche a ‘El Hormiguero’ en un to que ara s’endevina gairebé profètic. «Hi haurà gent que ho entengui i gent que no, però crec que arribarem als cors de tots els espanyols».
Es dona la circumstància que no fa gaire, concretament al març, la col·laboradora de ‘Zapeando’ va parlar en una entrevista de la seva maternitat, i no semblava imminent: «No he dit que no vulgui ser mare, sinó que no entra en els meus plans ara. Si hi entrés, ho explicaria, perquè soc una persona transparent, no ho són només els meus vestits».
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA
- Al Parlament ERC, els Comuns i la CUP demanen la compareixença de Parlon i Trapero per l’ús de gas pebre en la manifestació propalestina
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- ART Aquesta és l’obra de Picasso que ha desaparegut en un viatge de Madrid a Granada per ser exposada: valorada en 600.000 euros
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum