Furor per la moda súper
Els fans de la logomania esgoten les sabates de taló del Lidl en només 48 hores
La col·lecció de ‘stilettos’ vermells, blaus i grocs, els colors corporatius de la cadena alemanya de supermercats, ha conquerit també icones de la moda, com Carmen Lomana, i cantants, com Natalia Rodríguez
El fenomen fan de Lidl es reafirma: en només 48 hores les seves sabates de taló s’han esgotat. Després de les sabatilles també amb els colors corporatius de la cadena de supermercats alemanyes que es van vendre en un tancar i obrir d’ulls fa dos anys, i que van assolir preus de tres xifres a la revenda, ha tornat a passar els mateix amb els ‘stilettos’ vermells, blaus i grocs, que es van posar a la venda a la pàgina web de la marca aquesta mateixa setmana.
El calçat confeccionat amb pell a Elx (Alacant) s’ha comercialitzat des de la talla 35 fins a la 46 amb un preu de 19,99 euros. Tan sols unes hores després que s’acabessin les existències de la col·lecció unisex, el seu preu s’ha doblat i, fins i tot, triplicat a pàgines de venda de moda de segona mà, com Vinted.
Una innocentada viral
Lidl va publicar un divertit ‘post’ el dia dels Sants Innocents del 2021, al qual anunciava el llançament dels seus talons. Van ser molts els fans de la companyia que van reclamar entusiasmats aquest llançament i esperaven que Lidl donés resposta a les seves peticions, i els talons de Lidl es van convertir en un article viral abans, fins i tot, que fossin una realitat. La companyia va atendre les peticions i ha fet realitat el somni de molts aquesta mateixa setmana.
Lomana, molt fan
Aquests talons no només han conquerit els clients de Lidl i fans de la logomania, sinó que alguns rostres coneguts s’han fet ressò del llançament, com l’empresària i ‘socialité’ Carmen Lomana i la cantant de la primera edició d’‘Operación Triunfo’ Natalia Rodríguez, que van publicar en primícia contingut a les seves xarxes socials amb els talons de Lidl.
Totes dues destacaven la seva comoditat i el seu toc informal, amb què «elevar qualsevol ‘look’ per a aquest Nadal».
Altres llançaments virals
Les ‘sneakers’ i els talons de Lidl no són els únics llançaments virals de la companyia. Ja són molts els articles que desfermen la bogeria dels fans de la companyia, com el seu robot de cuina, Monsieur Cuisine, la seva panificadora i la seva fregidora d’aire calent, Silvercrest, entre d’altres.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els interessos no ho són tot Aquesta és l’edat límit per demanar una hipoteca a Espanya: ¿Ho sabies?
- ‘El Correo de Andalucía’ celebra 125 anys de vida
- Vida més enllà del dol
- El culebró diari, nou objectiu de les plataformes de ‘streaming’