Per concentrar-se en si mateix
Bad Bunny revela que es prendrà un descans el 2023
«El 2023 és per a mi, per a la meva salut física, la meva salut emocional per respirar, disfrutar els meus èxits», afirma el cantant

Després d’actuar per a centenars de milers de fans en només uns mesos i llançar ‘Un verano sin ti’ amb gran èxit aquest any, Bad Bunny confessa que està llest per a un merescut descans.
La superestrella de la música, de 28 anys, va revelar en una entrevista per a ‘Billboard’, que es «prendrà un descans» el 2023 per concentrar-se en si mateix.
El músic n’ha parlat amb el citat mitjà sobre el seu any «monstruós», inclòs el seu grapat de fites a les gires. Específicament, el músic porto-riqueny va explicar el que va significar veure la gira d’‘El Último Tour del Mundo’ en llocs més grans en comparació amb la seva última vegada en el camí, assenyalant el «gir» que va veure en la seva carrera en aquell moment.
«La meva carrera ha tingut molts girs, molts punts d’inflexió en els quals soc aquí, i després, de sobte, soc allà. Així que aquesta gira va ser molt, molt cabrona, molt eufòrica», va dir. «Quan anava als estadis, el meu únic punt de referència eren els xous als estadis de Puerto Rico [el desembre del 2021]. Aquests dos xous a Puerto Rico van ser durs, durs, durs. Vaig envellir tres anys, ho juro. Ho vaig disfrutar, al final, però hi havia molta pressió», confessa.
«El 2023 és per a mi, per a la meva salut física, la meva salut emocional per respirar, disfrutar els meus èxits», afirma el raper. «Ho celebrarem. Anem cap aquí, anem per allà, anem al barco. Tinc un parell de compromisos esporàdics, i aniré a l’estudi, però no hi ha pressió».
Tot i que en la seva llista té més de 40 cançons quan recorre el món, el músic admet que podria ser «més llarga» donada la seva sèrie d’èxits recents. «Hi ha moltes cançons que no interpreto, com les cançons d’‘El Último Tour’. Però sí, en termes de veu, soc jo qui toca perquè no tinc coristes», destaca i afegeix: «El xou és llarg perquè s’acumulen els hits. Jo canto pràcticament tot ‘Un verano sin ti’. Jo sol pujo, surto a divertir-me, i si el públic està amb mi, puc cantar tota la nit. De veritat», conclou.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE