Amb un àudio
Laura Escanes felicita Risto Mejide pel seu 48è aniversari

Després de la seva mediàtica separació el mes de setembre passat, Laura Escanes va felicitar aquest dimarts Risto Mejide pel seu 48è aniversari. La ‘influencer’ ha volgut mostrar a les xarxes socials la felicitació que ella i la seva filla Roma han fet arribar al presentador el mateix dia del seu aniversari. «Per molts anys papi. Que passis un bon dia, t'estimem. Un petonet», s’escolta dir a la nena mentre la seva mare la guia en les seves paraules. Mejide, per la seva banda, ha compartit la gravació de veu en senyal d’agraïment.
LO MÁS TIERNO QUE ESCUCHARÁS HOY ❤️✨Laura Escanes enternece Instagram con un mensaje para Risto Mejide ¡Sube el volumen! @LauraEscanes
— Cotilleo España (@FansDelShow1) 30 de noviembre de 2022
Fuente: (Instagram) pic.twitter.com/JAe5WoJCR2
La felicitació ha arribat el mateix dia en què hi ha rumors que el publicista té una nova il·lusió. Una usuària de les xarxes socials ha assegurat a Instagram que surt amb algú, unes paraules a les quals Escanes ha fet ‘m’agrada’. Tanmateix, ell no ha trigat a desmentir-ho a les xarxes.
Notícies relacionades«Efectivament, no estic sol. Tinc la meva família i els meus amics. Però ho torno a dir: no estic sortint amb ningú. Quan ho estigui, tranquils, que tampoc soc d’amagar-me gaire. Amb tot el respecte. «Ara mateix, sisplau, deixeu-me en pau», ha afirmat Mejide a través de les seves xarxes socials.
Mentrestant, l’idil·li entre Escanes i el cantant Álvaro de Luna es va consolidant a poc a poc, i la parella ha viatjat fins a Mèxic, tot i que ella ha aclarit que només es tracta d’una «amistat passional».
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»