Amb un àudio
Laura Escanes felicita Risto Mejide pel seu 48è aniversari
Després de la seva mediàtica separació el mes de setembre passat, Laura Escanes va felicitar aquest dimarts Risto Mejide pel seu 48è aniversari. La ‘influencer’ ha volgut mostrar a les xarxes socials la felicitació que ella i la seva filla Roma han fet arribar al presentador el mateix dia del seu aniversari. «Per molts anys papi. Que passis un bon dia, t'estimem. Un petonet», s’escolta dir a la nena mentre la seva mare la guia en les seves paraules. Mejide, per la seva banda, ha compartit la gravació de veu en senyal d’agraïment.
LO MÁS TIERNO QUE ESCUCHARÁS HOY ❤️✨Laura Escanes enternece Instagram con un mensaje para Risto Mejide ¡Sube el volumen! @LauraEscanes
— Cotilleo España (@FansDelShow1) 30 de noviembre de 2022
Fuente: (Instagram) pic.twitter.com/JAe5WoJCR2
La felicitació ha arribat el mateix dia en què hi ha rumors que el publicista té una nova il·lusió. Una usuària de les xarxes socials ha assegurat a Instagram que surt amb algú, unes paraules a les quals Escanes ha fet ‘m’agrada’. Tanmateix, ell no ha trigat a desmentir-ho a les xarxes.
Notícies relacionades«Efectivament, no estic sol. Tinc la meva família i els meus amics. Però ho torno a dir: no estic sortint amb ningú. Quan ho estigui, tranquils, que tampoc soc d’amagar-me gaire. Amb tot el respecte. «Ara mateix, sisplau, deixeu-me en pau», ha afirmat Mejide a través de les seves xarxes socials.
Mentrestant, l’idil·li entre Escanes i el cantant Álvaro de Luna es va consolidant a poc a poc, i la parella ha viatjat fins a Mèxic, tot i que ella ha aclarit que només es tracta d’una «amistat passional».
- Gènere i trastorn El 40% de les dones amb problemes de salut mental han patit violència física o psicològica, segons un estudio
- ENTREVISTA Joan Estévez, mercenari espanyol a Ucraïna: «Cobrava 3.500 euros; vaig matar almenys vuit russos»
- Una investigació Com va descobrir l’autoritat suïssa la fortuna de Bárcenas, de 48,2 milions d’euros el 2010
- El drama de la migració El Govern ressitua gairebé un miler de menors en diverses comunitats
- Les morts de migrants a les costes espanyoles baixen de 10.000 a 3.000
