María del Monte revoluciona l’Orgull Gai de Sevilla amb la seva confessió

María del Monte sempre ha sigut una de les artistes del nostre país que més ha protegit la seva vida privada. Potser no tant per ella, sinó per no veure patir les persones que tenia al costat, pilars fonamentals de la seva vida que ho han sigut fins a l’últim moment i que no se n’han separat ni un minut. I no precisament perquè aquests aspectes personals fossin nocius, sinó perquè els detalls es poguessin utilitzar per ferir.
Avui, la cantant ha sigut protagonista de l’Orgull Gai de Sevilla i ha donat un discurs amb què ens ha emocionat per complet... sobretot quan s’ha confessat davant tots els seus seguidors com mai havia fet abans. Sense pèls a la llengua, María ha deixat clar quina és la seva condició sexual i ha reivindicat la llibertat i el respecte: «Per mi m’és igual, el que no vull és que la gent que estimo pateixi. Vull que sapigueu abans que baixi d’aquí que soc una persona més dels que som aquí... i que per descomptat, la meva parella aquesta tarda/nit és aquí».
Notícies relacionadesUnes paraules que han commogut tots els presents i amb què ha aconseguit l’ovació de tothom. Orgullosa i orgullosos, María compta amb el suport de moltes persones que la segueixen des que va començar en l’àmbit musical i a qui mai els ha importat les seves relacions sentimentals ni detalls tan privats de la seva vida.
D’aquesta manera, la ‘cantaora’ de flamenc ha parlat amb el cor sobre la seva orientació sexual, deixant clar que el missatge no era aquest, sinó la importància de tenir llibertat perquè cadascú pugui estimar qui le doni la gana amb el respecte que tots els éssers humans es mereixen.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- París: El robatori d’unes joies que van pertànyer a Napoleó obliga a tancar el museu del Louvre aquest diumenge
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La comarca de Catalunya on gaudir del silenci de la tardor: ideal per collir bolets i amb una de les majors densitats d’espais naturals
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»