Amb el nom de LolaVie

Jennifer Aniston llança la seva pròpia línia de bellesa en un mercat ple de famoses

L’estrella de ‘Friends’ disputarà amb les marques de ‘vips’, com la de Rihanna, Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Gwyneth Paltrow o Kylie Jenner

Jennifer Aniston llança la seva pròpia línia de bellesa en un mercat ple de famoses

REUTERS / EDUARDO MUÑOZ

1
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +
Notícies relacionades

Jennifer Aniston també vol el seu trosset del pastís del negoci de la bellesa. Si a altres famoses com a Jennifer López, Kim Kardashian o Rihanna els va de meravella [la diva de Barbados fa cinc anys que no treu disc, però aquest estiu va entrar a la ‘llista Forbes’ de multimilionaris gràcies, principalment, a la seva marca de cosmètics Fenty Beauty, que li genera 1.400 milions de dòlars, uns 1.200 milions d’euros], ¿per què no li ha d’anar bé, a l’estrella de ‘Friends’, que, als 52 anys és una de les dones més admirades del planeta?

L’estimada Rachel Green des de la setmana passada que juga al misteri a les xarxes socials. A l’Instagram de la nova marca va pujar una foto zen d’una pila de llibres amb un matràs de laboratori i uns branquillons de bambú. Després va penjar la imatge d’un recipient blanc cobert amb gotes que deixaven entreveure una paraula i, finalment, va compartir una foto seva, mostrant el seu cabell ros ondulat en cascada mentre es repenjava amb les mans darrere del cap. Tres instantànies i més de 15.000 seguidors que ja han pogut intuir el llançament de la seva pròpia firma de cosmètics dedicada a la cura facial i capil·lar.