Polèmica
El Petit Nicolás, a l’hospital després de patir una agressió a Marbella
El jove denuncia que un vigilant de seguretat el va pegar a l’intentar forçar que pugés a un autobús després d’un concert
El ’Pequeño Nicolás’, con las heridas en su rostro. EL CONFIDENCIAL
El jove Francisco Nicolás Gómez, més conegut com el ‘Petit Nicolás’, està ingressat a l’Hospital Costa del Sol de la localitat malaguenya de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament a la conclusió d’un concert.
Segons informa ‘El Confidencial’, divendres a la nit, poc abans de les dues, i sempre atenent la seva pròpia versió, Nicolás Gómez es trobava un vigilant va intentar pujar-lo per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar «per esperar un amic» que era fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va clavar un cop de puny a la cara i el va reduir a terra. A conseqüència d’això, el Petit Nicolás va patir fortes contusions.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
