COMPROMÍS A LA VISTA
Ben Affeck i Jennifer López passaran per l’altar abans de final d’any
Una font pròxima a la parella ha confirmat a la revista ‘¡OK!’ que l’actor desitja convertir-se al més aviat possible en el marit de la diva del Bronx
Tot apunta que el compromís es farà oficial aquest mes de juliol, coincidint amb el 52è aniversari de la intèrpret d’‘Una noche más’
Sembla que Ben Affeck i Jennifer Lopez volen recuperar el temps perdut i ja planegen passar per l’altar abans de final d’any. Una font pròxima a la parella ha confirmat a la revista ‘¡OK!’ que l’actor desitja convertir-se al més aviat possible en el marit de la diva del Bronx. Pel que sembla, el protagonista i director d’‘Argo’ no està disposat a «deixar escapar Jen» per segona vegada, «no vol perdre-la de nou», i per això vol casar-se al més aviat possible.
La parella coneguda com a Bennifer, que amb prou feines porta dos mesos sortint, ja ha explicat al seu cercle més íntim els seus plans de casament. «La nova relació tècnicament podria tenir només unes quantes setmanes, però en realitat l’han représ on la van deixar», assenyala.
Tot i que la notícia del casament pugui semblar una mica precipitada, la mateixa font assegura que «Jen i Ben ho saben tot l’un de l’altre: el bo, el dolent i el lleig. No estan començant des del principi. Estan destinats a estar junts i ho faran oficial abans de finals d’any», i afegeix: «Ni Ben ni Jen estan jugant. No es tracta de si es casaran o no, sinó de quan», recalca.
Notícies relacionadesD’altra banda, la font assegura que Ben coneix i ha passat temps amb els fills, la germana i la mare de la cantant, amb qui mantindria una excel·lent relació. De fet, amb la mare de l’artista té una connexió molt especial, fins al punt que se’n van anar junts a Las Vegas.
Tot apunta que el compromís es farà oficial aquest juliol, coincidint amb el 52è aniversari de l’estrella novaiorquesa. «Ben vol donar-li una altra oportunitat a l’amor i està planejant una proposta romàntica per l’aniversari de Jennifer, el 24 de juliol», conclou.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada
- Escassa incidència i normalitat a Catalunya