ARTISTA MELÒDIC
David Bustamante celebra dues dècades en la música amb nou disc
El cantant anuncia ‘Veinte años y un destino’, el nou projecte en el qual repassa els seus 20 anys de carrera en el 20è aniversari
David Bustamente, en una imatge promocional d’’El número 1’. /
David Bustamante està de celebració. I és que ja han passat ni més ni menys que 20 anys des que el cantant fes el gran salt a la fama gràcies a la seva participació en la primera edició d’‘Operación Triunfo’.
Ara, l’artista, de 39 anys, ha decidit celebrar les seves dues dècades en la música amb un nou disc: ’Veinte años y un destino’, en el que reuneix alguns dels seus èxits durant aquestes dues dècades de carrera.
L’intèrpret fa un repàs dels grans èxits en aquests 20 anys com a artista amb col·laboracions tan especials com Pablo López, Pastora Soler i Antonio Orozco, entre d’altres.
Notícies relacionadesEs tracta d’un nou projecte que revisita els seus més grans èxits, i que ha tornat a gravar tant instrumental com vocalment per oferir a tots els seus seguidors una versió més actualitzada d’aquests grans temes interpretats per Bustamante, segons informa Europa Press.
’Veinte años y un destino’, icònica cançó en la carrera de l’artista, va ser el senzill avenç d’aquest projecte musical. Gravat a Madrid, produït per Jacobo Calderón, amb un videoclip rodat a Madrid, dirigit per Pablo Hernández i produït per The Panda Bear Show.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
