Un clan en expansió
El misteriós sisè fill d’Hilaria Baldwin que ha nascut 6 mesos després que l’anterior
La dona de l’actor Alec Baldwin va donar a llum al setembre a Edu, el seu cinquè fill
Hilaria Baldwin, la dona de l’actor Alec Baldwin, és molt aficionada als titulars d’impacte. Quan encara cueja la sorpresa que va donar aquest final d’any, quan va anunciar que en realitat es deia Hilary i que, tot i que feia una dècada que ens feia creure que havia nascut a Palma de Mallorca, en realitat va venir al món a Weston (Massachussetts), com per fi van puntualitzar alguns dels seus excompanys de classe, ara ha tornat a sorprendre mostrant al món una foto amb el nou membre de la família, el sisè, que hauria nascut només sis mesos després que els pares anunciessin el naixement del germà que el precedeix.
La instantània de la professora de ioga, de 37 anys, al costat de la seva extensa prole l’ha fet el propi còmic i imitador de Donald Trump, de 62 anys, amb qui està casada des del 2012. A més del nounat i del també nadó Eduardo ‘Edu’ Pao Lucas, de 6 mesos, apareixen a la foto Romeo Alejandro David, de 2 anys i mig; Leonardo Ángel Charles, de 4; Rafael Thomas, de 5 anys i mig, i Carmen Gabriela, la primogènita, de 7.
Es pot recordar que Alec també és pare d’Ireland, la model de 25 anys nascuda de la seva relació anterior amb l’actriu Kim Basinger. D’aquí el «7» seguit d’un cor que apareixen en la descripció del ‘post’ d’Instagram.
I dos avortaments
En una entrevista amb ‘People’, el novembre passat, Hilaria comentava que amb la pandèmia de Covid-19 creia que ja havia arribat el moment de posar fi a l’expansió de la família. «Tothom m’ho pregunta. No ho sé. En el passat quan ja havia dit ‘fins aquí’, després he tingut un altre nadó. Però ara mateix estic molt cansada», admetia a la tardor, quan veia com «una bogeria» tornar a ser mare una sisena vegada.
Després de patir dos avortaments el 2019, una experiència traumàtica de què va parlar obertament a les xarxes, Hilaria va donar a llum Eduardo el setembre del 2020. L’abril d’aquell mateix any, la creadora de ‘Living Clearly Method’ va explicar a ‘Us Weekly’ que no s’oposava a continuar tenint fills. «A hores d’ara, ¿qui sap?», va dir l’estrella, llavors embarassada. «No ho sé. Sempre vaig pensar que tindria un fill i ara, de sobte, tinc una prole gegant», va afirmar.
Del nou integrant del clan Baldwin no se sap ni el sexe –tot i que a jutjar per la seva roba rosa podria ser una nena–, ni el nom. També és un misteri com se les ha manegat la parella per tenir ja als seus braços una nova criatura només sis mesos després d’haver nascut l’anterior. Alguns mitjans especulen que l’arribada de l’últim nadó podria haver-se produït a través d’un ventre de lloguer o d’una adopció. Un fet que no ha sigut revelat per la parella i que ara per ara és una incògnita.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
