Bola de neu informativa

Rosalía, el rumor d’última hora per a una Superbowl única

The Weeknd és la gran estrella confirmada del xou del descans del partit que veuen a tot els EUA

2
Es llegeix en minuts

The Weeknd, l’artista canadenc que serà aquest any l’estrella de la mitja part de la Superbowl, la final de la lliga de futbol americà, pot tenir Rosalía com a convidada, segons diversos mitjans, però a falta de quatre dies per a l’esdeveniment no hi ha confirmació oficial. De fet, fonts de Sony Espanya (la discogràfica que edita l’artista de Sant Esteve Sesrovires) han indicat a aquest diari que no tenen notícies que aquesta actuació s’hagi de produir. Però la bola de neu del rumor creix imparable, avivada per il·lusionats fans i per les xarxes socials.

Per ara la Lliga Nacional de Futbol (NFL) només ha anunciat a The Weeknd, Jazmine Sullivan i Eric Church, que cantaran l’himne nacional nord-americà a duo, i Gabriela Sarmiento Wilson, més coneguda com a H.E.R. , que interpretarà ‘America the Beautiful’, com a artistes de la 55a Superbowl, que tindrà lloc a Tampa (Florida) el diumenge 7 de febrer.

En el cas que Rosalía actués en l’esdeveniment esportiu amb més audiència televisiva als Estats Units, seria la segona artista espanyola en aparèixer en aquesta cita. El primer va ser Enrique Iglesias el 2000. La informació sobre la possible participació de Rosalía, que ha col·laborat amb The Weeknd en un ‘remix’ de ‘Bliding Lights’, la cançó més escoltada al món el 2020, segons Spotify, s’està escampant com l’escuma. Dels mitjans en espanyol ha saltat a d’altres en anglès, però ni l’NFL ni The Weeknd diuen res per ara. «We’re so close. #SuperBowlWeeknd», és l’últim missatge que el canadenc ha publicat en el seu compte de Twitter.

En una recent entrevista a la revista ‘Billboard’, el representant de The Weeknd, Wassim ‘Sal’ Slaiby, va dir que l’artista de Toronto gastarà set milions de dòlars de la seva butxaca perquè l’espectacle sigui tal «com ell l’ha imaginat».

Una audiència televisiva colossal

El xou de la mitja part de la Superbowl és l’esdeveniment televisiu per excel·lència. Milions de persones el veuen per televisió a tot el món i aquest any, en el qual a causa de la pandèmia de Covid-19 hi ha menys possibilitats de presenciar la final al lloc, s’espera fins i tot més audiència. A la final s’enfrontaran els Buccaneers de Tampa, el primer equip que juga a casa en la història de la competició, i els Chiefs d’Oklahoma, que van guanyar l’any passat.

Notícies relacionades

Dues estrelles de la música llatina, la nord-americana d’origen porto-riqueny Jennifer López i la colombiana Shakira, van deixar el llistó molt alt en l’anterior edició, que es va celebrar a Miami el febrer del 2020 abans que la Covid-19 ho canviés tot. A causa de la pandèmia, només 22.000 persones podran presenciar el partit a l’estadi Raymond James de Tampa, amb capacitat per a unes 75.000 persones. Entre els afortunats hi ha 7.500 infermeres i més personal sanitari que ha lluitat en primera línia contra la Covid-19 i que en agraïment han rebut entrades gratuïtes.

Les autoritats de salut dels EUA han advertit a la població que pensi viatjar a Tampa que prenguin totes les mesures per evitar la propagació del virus i ha advertit que no és «bona idea» organitzar festes per veure el partit per televisió juntament amb grups de persones. A Tampa les autoritats han adoptat mesures i creat protocols perquè la final, amb Rosalía o sense ella, no es converteixi en el que es coneix com «un esdeveniment superpropagador» de Covid-19.