MISTERI DE NASSOS
L'actriu Macarena Gómez agita les xarxes amb el seu nou nas
La intèrpret participa en una original campanya publicitària de l'Acadèmia del Perfum
zentauroepp55615368 19 10 2020 macarena g mez es la protagonista del smell film201027194632 /
L’actriu Macarena Gómez publicava fa uns dies en el seu perfil d’Instagram una imatge amb la qual va impactar tots els seus seguidors. S’hi podia observar el ‘gran’ canvi al qual s’havia sotmès engrandint-se el nas. La fotografia va causar un gran enrenou entre els seus seguidors, que comentaven la mida tan exagerada que lluïa el nas de l’actriu.
La imatge era si més no estranya, i no va tardar a tornar-se viral, ja que ningú comprenia la imatge que estaven veient. El debat no va tardar a traslladar-se a les xarxes socials, entre els que comentaven l’encert de la suposada operació o els que, per contra, no acceptaven el canvi que s’havia fet. D’altres, en canvi, acostant-se el dia de Halloween, creien que es tractava d’una caracterització.
Campanya publicitària
Els fans de Macarena han pogut sortir de dubtes quan aquest dilluns l’Acadèmia del Perfum ha revelat la col·laboració amb l’actriu, en què s’han tornat còmplices en un disruptiu ‘smell film’ per posar en valor la cultura del perfum. L’actriu s’engrandeix el nas per enaltir la importància de l’olfacte i les seves sensacions, encapçalant el projecte viral de l’Acadèmia del Perfum, que s’estrenarà el pròxim 28 d’octubre a les sis de la tarda, segons explica la mateixa nota de premsa. L’actriu també ha compartit en les ‘històries’ del seu compte d’Instagram una imatge que explicava la seva participació amb l’Acadèmia.
Notícies relacionadesLa Academia del Perfume y la actriz @GmezMacarena, cómplices en un disruptivo #SmellFilm para poner en valor la cultura del perfume. Se estrenará el 28 de octubre a las 18.00h en los #PremiosPerfumeADP2020 👉https://t.co/ETzDZBqqPJ #OlerEsUnPlacer pic.twitter.com/h61Cbe3rxu
— Academia del Perfume (@AdPerfume) 26 de octubre de 2020
Segons Val Díez, directora executiva de l’Acadèmia del Perfum, «vam voler afrontar el repte de crear una cosa molt diferent i disruptiva per a la gala virtual d’aquest any i estem segurs que l’‘smell film’ farà parlar molt. En aquest moment, només puc anticipar que transmetre la sensorialitat i poder d’evocació del perfum no està renyit amb un toc d’humor, especialment amb una actriu com Macarena Gómez. Estem desitjant poder-ho compartir».
Una campanya publicitària que brilla per la seva originalitat i que ha aconseguit atraure el públic cap a un sector que a Espanya no sol destacar.
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- Terratrèmol hores abans de l’inici de la campanya catalana Sánchez anul·la la seva agenda i es planteja renunciar després de la investigació a la seva dona
- Avís de la Guàrdia Civil Estafa Hisenda: ull a un correu electrònic que suplanta l’Agència Tributària per la renda
- MEDI AMBIENT BCN invertirà 32 milions per triplicar la potència fotovoltaica
- FACTURES AL MUNICIPI Dimiteix el president del PP d’Esplugues per colar despeses personals a l’ajuntament
- CIRCULACIÓ Mobilitat no assumeix la culpa de l’accident mortal de Moya
- HABITATGE El límit al lloguer dispara les consultes immobiliàries