MISTERI DE NASSOS
L'actriu Macarena Gómez agita les xarxes amb el seu nou nas
La intèrpret participa en una original campanya publicitària de l'Acadèmia del Perfum
zentauroepp55615368 19 10 2020 macarena g mez es la protagonista del smell film201027194632 /
L’actriu Macarena Gómez publicava fa uns dies en el seu perfil d’Instagram una imatge amb la qual va impactar tots els seus seguidors. S’hi podia observar el ‘gran’ canvi al qual s’havia sotmès engrandint-se el nas. La fotografia va causar un gran enrenou entre els seus seguidors, que comentaven la mida tan exagerada que lluïa el nas de l’actriu.
La imatge era si més no estranya, i no va tardar a tornar-se viral, ja que ningú comprenia la imatge que estaven veient. El debat no va tardar a traslladar-se a les xarxes socials, entre els que comentaven l’encert de la suposada operació o els que, per contra, no acceptaven el canvi que s’havia fet. D’altres, en canvi, acostant-se el dia de Halloween, creien que es tractava d’una caracterització.
Campanya publicitària
Els fans de Macarena han pogut sortir de dubtes quan aquest dilluns l’Acadèmia del Perfum ha revelat la col·laboració amb l’actriu, en què s’han tornat còmplices en un disruptiu ‘smell film’ per posar en valor la cultura del perfum. L’actriu s’engrandeix el nas per enaltir la importància de l’olfacte i les seves sensacions, encapçalant el projecte viral de l’Acadèmia del Perfum, que s’estrenarà el pròxim 28 d’octubre a les sis de la tarda, segons explica la mateixa nota de premsa. L’actriu també ha compartit en les ‘històries’ del seu compte d’Instagram una imatge que explicava la seva participació amb l’Acadèmia.
Notícies relacionadesLa Academia del Perfume y la actriz @GmezMacarena, cómplices en un disruptivo #SmellFilm para poner en valor la cultura del perfume. Se estrenará el 28 de octubre a las 18.00h en los #PremiosPerfumeADP2020 👉https://t.co/ETzDZBqqPJ #OlerEsUnPlacer pic.twitter.com/h61Cbe3rxu
— Academia del Perfume (@AdPerfume) 26 de octubre de 2020
Segons Val Díez, directora executiva de l’Acadèmia del Perfum, «vam voler afrontar el repte de crear una cosa molt diferent i disruptiva per a la gala virtual d’aquest any i estem segurs que l’‘smell film’ farà parlar molt. En aquest moment, només puc anticipar que transmetre la sensorialitat i poder d’evocació del perfum no està renyit amb un toc d’humor, especialment amb una actriu com Macarena Gómez. Estem desitjant poder-ho compartir».
Una campanya publicitària que brilla per la seva originalitat i que ha aconseguit atraure el públic cap a un sector que a Espanya no sol destacar.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Viatges del president. Entre el 1993 i el 1996 Almenys vuit vols a l’avió privat d’Epstein
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- ASSAIG CLÍNIC Nou tractament per controlar els cucs intestinals
- Andá p’allá, bobo L’MVP de les banquetes
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Lamine Yamal, una estrella que encara creix
- L’ANY MÀGIC blanc-i-blau "Hem de lluitar per Europa"
- BÀSQUET | EUROLLIGA Jasikevicius escapça la ratxa triomfal de Xavi Pascual
- Estrena en estríming Un misteri amb (anti)heroi sord
