ESPERAT RELLANÇAMENT
Tot i que estem al màxim amb 'Emily in Paris' s'acosta el 'reboot' d''El bar Coyote'
Estem comptant els dies per veure-ho.
 
	zentauroepp482732 pelicula el bar coyote201013181642
Les noies que van ser adolescents durant els 2000 ens entendran: des que hem llegit que ‘El bar Coyote’ (Coyote Ugly) havia de tenir una segona part no podem deixar de pensar en aquell moment. ¿Com eren aquelles festes en aquell bar? ¿Com eren aquells ‘look’s? Vaja, que molt hem escrit sobre ‘Friends’ però aquesta pel·lícula també ens ha donat grans alegries i, escolta, que hi ha més coses. Resulta que Tyra Banks, la popular model dels anys 90 i també una de les estrelles de la pel·lícula, ha sigut l’encarregada de confirmar que ‘El bar Coyote’ està de tornada.
La model i presentadora de ‘Dancing With the Stars’ va ser una de les convidades a ‘The Kelly Clarkson Show’ i allà va deixar anar la súper notícia que ens tenia preparada. «Literalment se suposava que avui tindria una trucada per fer tornar ‘El bar Coyote», va dir. «Se suposava que havíem de tenir una trucada avui i estic parlant amb tu i no puc parlar amb ells. Intentarem fer una segona part de’‘El bar Coyote’ una sèrie «. ¿Una sèrie? Espera, espera, que estem hiperventilant. Bé, sigui el que sigui, rebrem el ‘reboot’ amb els braços oberts.
I si tot tira endavant, s’acosta gran èxit perquè la primera part va facturar ni més ni menys que 113 milions el 2000, fa ja 20 anys. Mira que a nosaltres ens sembla que va ser ahir, però no, escolta, que han passat molts anys. De moment, ens conformarem amb veure en bucle la sèrie ‘Emily in Paris’.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Ensenyament públic El Govern ha de crear 169 aules per abaixar les ràtios de 1r d’ESO
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Lluitarà amb Wembley El Barça demana que el Camp Nou sigui seu de la final de la Champions del 2029
- Nous estudis Una de cada tres persones amb carnet de conduir sent pànic al volant: el 75% són dones
- Necrològica Mor Quimet Pairó, el maître que servia Dalí i Josep Pla al celler de ca la Teta de Figueres
- FC Barcelona L’entrenament del Barça amb què estrenarà el Camp Nou costarà 5 euros als socis i 10 a la resta
- El sostre de la cristiandat La Sagrada Família supera ja per 138 centímetres el Dit de Déu d’Ulm, el campanar més alt del món des del 1890
