MODA DE MARCA

Rosalía i Georgina Rodríguez llueixen logo fins a l'excés

Cada una en el seu estil, la cantant i la model 'competeixen' a vestir-se de Louis Vuitton

Rosalía i Georgina Rodríguez llueixen logo fins a l'excés
Es llegeix en minuts

El Periódico

Diuen que l’elegància està en les persones i no en la roba que es porta, per molt de marca que sigui. Rosalía Georgina Rodríguez són dues de les ‘celebritis’ espanyoles més seguides a les xarxes i no sembla que estiguin gaire d’acord amb la frase. Tant la cantant com la nòvia de Cristiano Ronaldo compten amb milions de seguidors i cada ‘look’ que llueixen es converteix en notícia i motiu de comentaris més o menys aprovatoris.

En plena setmana de la moda de París, l’artista i la model han presumit d’una de les seves marques fetitxe, Louis Vuitton, i ho han fet demostrant que la paraula ‘discreció’ no existeix per a cap de les dues i que l’excés les defineix a la perfecció.

I és que, conscients que tenen bellesa, carisma i fama suficient per posar-se el que els vingui de gust, no van dubtar a lluir dos modelets, cada una en el seu estil, que, com a mínim, feia una publicitat excel·lent, no se sap si remunerada, de la firma francesa.

Entre el ‘trench’ i el xandall

Sense posar-se d’acord, Georgina i Rosalía van establir una espècie de «competició» per veure qui lluïa millor i en més nombre el logo de la luxosa casa de moda. Georgina, que es va convertir en una de les protagonistes de la desfilada de Louis Vuitton a París, va elegir per a l’ocasió un ‘trench’ de la firma amb el seu clàssic color marró i el seu logotip imprès en daurat al llarg i ample de l’exclusiva, i caríssima, peça. Com a complement, una bossa de mà vermella de la mateixa marca, amb què va donar el toc elegant i sofisticat al seu ‘look’.

Et pot interesar

Rosalía, per la seva banda, molt més excessiva, es va vestir de Louis Vuitton de dalt a baix per a l’estrena de la nova ficció d’Amazon, ‘Savage’. La famosa cantant va decidir anar combinada de cap a peus, lluint un mocador a l’estil pirata cobrint-li els cabells, un top, uns ajustats pantalons i fins a tres bolsos penjats de la cintura, del colorit estampat de la firma francesa, amb el seu logo de colors repetit moltes vegades sobre fons blanc. Una vestimenta com a mínim original, que ha provocat una infinitat de comentaris de tot tipus entre els fans de la catalana.

El que sí que és gairebé segur és que la firma Louis Vuitton està encantada de la publicitat que, en llocs diferents i amb diverses hores de diferència, han fet de les seves peces i complements dues de les ‘celebrities’ més seguides en l’actualitat.