ARTISTA FELIÇ

Gwyneth Paltrow busca la felicitat a través de la bellesa

L'actriu serà ambaixadora de la firma alemanya de medicina estètica Merz Aesthetics

zentauroepp51645299 gente gwyneth paltrow netflix201007170406

zentauroepp51645299 gente gwyneth paltrow netflix201007170406

1
Es llegeix en minuts

Gwyneth Paltrow continua apareixent, dia sí dia també, en l’actualitat mediàtica. Si fa només uns dies sorprenia mostrant el seu cos nu al jardí de casa per celebrar el seu 48 aniversari, ara l’actriu nord-americana revela que per a ella «la bellesa aprofundeix en la recerca de la felicitat».

En un altre dels seus rampells existencials als quals ja té acostumats els seus fans, Paltrow ha declarat que busca en la bellesa «aprofundir en la felicitat en lloc d’intentar perseguir la joventut». Però les afirmacions tenen una raó una mica més prosaica, ja que Gwyneth ha donat a conèixer que serà ambaixadora de l’empresa alemanya de medicina estètica Merz Aesthetics, amb més de cent anys d’història en el mercat.

Salut i bellesa

La protagonista d’‘Iron Man’ i ‘Shakespeare in Love’ està totalment bolcada en el món de la bellesa i la salut des del seu portal de benestar ‘Goop’, des del qual recomana, per exemple, com millorar l’estat de la pell i una alimentació sana que repercuteix en un aspecte saludable.

«No és cap secret que soc un llibre obert quan es tracta de provar noves pautes de bellesa, però vull saber què conté un producte abans d’aplicar-lo sobre el meu cos», ha comentat.

Notícies relacionades

La col·laboració entre l’actriu i la firma alemanya es fonamenta en la filosofia de Paltrow sobre la bellesa, basada que «les dones s’han de donar permís per fer el que vulguin per sentir-se bé» i les encoratja a dedicar-se temps i a prioritzar la seva cura personal «especialment ara», que es passa més temps a casa per les limitacions que obliga la pandèmia de la Covid-19 . Amb aquesta base, l’actriu compartirà detalls sobre el que fa per veure’s i sentir-se bé.

El president d’EMEA, Frank Brandt-Pollmann, ha ressaltat que Paltrow encarna l’essència de la marca i confia que, com a defensora d’una aparença natural, aquesta col·laboració pugui «oferir a altres dones que comparteixen aquest estàndard pur de bellesa la confiança per sentir-se apoderades per prendre decisions que les facin sentir bé i boniques».