ARTISTA NOVELLA
Rihanna té un accident de moto i es fereix la cara
L'artista de Barbados apareix amb blaus a la cara per una caiguda d'una motocicleta elèctrica

undefined26146584 rihanna attends the 2014 council of designer of america awar190926183923 /
Aquest cap de setmana passat la cantant Rihanna va ser vista, i fotografiada, en un restaurant de Los Angeles amb diversos blaus a la cara. La imatge, difosa pel portal TMZ, va desencadenar tota mena de suspicàcies i especulacions a les xarxes socials.
I és que cal recordar que fa tot just uns dies en un entrevista amb Oprah Winfrey, la cantant de 32 anys va admetre que, 12 anys després, segueix enamorada del raper Chris Brown i que li agradaria una reconciliació, malgrat el maltractament físic i psicològic que va patir per part del músic. Brown va ser detingut per agredir la cantant després d’una forta discussió a Nova York i les imagenes d’una colpejada i macada Rihanna van fer la volta al món.
Notícies relacionadesEl lamentable aspecte de la diva de Barbados va fer témer molts dels seus fans que la intèrpret havia tornat a ser víctima de maltractament, així que el seu representant legal, en declaracions a la revista ‘People’, va haver de sortir a aclarir el que havia passat i desmentir qualsevol acte de violència contra la seva representada.
«Rihanna va tenir un accident a bord del dispositiu elèctric de mobilitat i es va danyar el rostre», va aclarir el representant. Pel que sembla, la inexperiència de la cantant en la conducció d’una moto elèctrica va ser la causa del lamentable estat físic de l’artista. «Rihanna està completament bé ara, però va caure d’un escúter elèctric la setmana passada i es va danyar el front i la cara». I va afegir que «afortunadament no hi va haver lesions importants i s’està curant ràpidament».
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Compareixença al Congrés Sánchez es presenta com un «polític net», rebutja llançar la tovallola i ofereix als socis l’«impuls més gran contra la corrupció»
- El rugit del foc que arrasa "el territori que estimes"
- El president del Sabadell descarta recolzar l’opa del BBVA
- L’Ecofin relaxa les regles fiscals per augmentar la despesa en defensa
- L’Audiència obre diligències a Netanyahu per l’assalt al vaixell de la flotilla de Gaza