LLISTA ESTIUENCA
Obama balla al so de J Balvin, Beyoncé i Billie Eilish
En la llista musical de l'expresident dels Estats Units hi apareixen algunes figures que aquesta setmana donen suport a la Convenció Nacional Demòcrata

zentauroepp41497644 file in this dec 5 2017 file photo former president bar200818110027 /
L’expresident dels Estats Units Barack Obama ha fet pública, com cada estiu, una llista amb les seves cançons favorites d’aquest estiu, que inclou artistes com J Balvin, Beyoncé i Billie Eilish.
La llista, que l’exmandatari va publicar a Twitter, està composta de 50 cançons i artistes, entre els quals n’hi ha alguns dels que actuaran a la Convenció Nacional Demòcrata, que es prolongarà fins dijous, com Billie Eilish, Jennifer Hudson, John Legend i The Chicks.
«Durant els últims mesos, he passat molt temps escoltant música amb la meva família. Volia compartir algunes de les meves preferides de l’estiu, incloent cançons d’alguns dels artistes de la Convenció Demòcrata d’aquesta setmana. Espero que ho disfruteu», va tuitejar Obama.
La llista inclou gèneres com el hip-hop, el country, el jazz, el pop, el rock, R&B, el reggae i el reggaeton, amb músics com Bob Dylan, Stevie Wonder, HAIM, Sheryl Crow, H.E.R., Chet Baker, Nina Simone i Rihanna amb Drake.
De J Balvin va triar el tema ‘Un dia’, que compta amb la col·laboració de Dua Lipa, Bad Bunny i Taini; mentre que de Beyoncé, ha seleccionat ‘Already’, que canta amb Shatta Wale i Major Lazer.
La llista també inclou ‘Impressions’ de John Coltrane; ‘CROWN’, de Chika; ‘Cayendo’, de Frank Ocean; ‘Know you bare’, d’Andrea Valle, i ‘Made it’, de Teyana Taylor, entre d’altres.
Notícies relacionadesS’espera que l’expresident pronunciï un discurs per tancar la tercera jornada de la Convenció Nacional Demòcrata, que s’està celebrant de forma virtual amb discursos gravats i d’altres en directe, a causa del coronavirus.
Michelle Obama ja ha intervingut en la convenció, en la qual està previst que dijous el que va ser vicepresident de Barack Obama, Joe Biden, accepti la nominació demòcrata a la presidència del país.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026