SEGONS AVANÇAVA 'LECTURAS'
Malú desmenteix que vulgui donar a llum a casa
El part està previst per a finals de maig

zentauroepp52918203 malu200408200523 /
Malú s’ha pronunciat sobre les últimes informacions que han aparegut en exclusiva a la revista ‘Lecturas’ aquest dimecres sobre el seu embaràs. La cantant ha trencat el seu silenci per desmentir que anés a donar a llum a casa per por de la situació als hospitals.
La cantant ha compartit un post en el seu Instagram on deixa clar que aquesta informació és completament errònia. I és que la intèrpret està cansada de les notícies que apareixen sobre ella en què s’especula sobre el seu futur amb el líder de Ciutadans, Albert Rivera.
Notícies relacionades«Fa més d’un any que sento i llegeixo mentides sobre la meva vida, a les quals desgraciadament ja m’he acostumat», comença explicant Malú a la seva publicació. I és que la situació en la qual estem immersos per culpa de la pandèmia de coronavirus preocupa molt les dones que, com ella, estan esperant l’arribada del seu nadó, en el seu cas per a final de maig: «Mai m’he pronunciat, però en aquests moments tan delicats sonen especialment frívoles, perquè som moltes les dones embarassades i preocupades per aquesta situació tan complicada. Sisplau, ja n’hi ha prou. Gràcies».
Segons ’Lecturas’, la cantant Malú havia de portar al món el nadó que espera a casa amb ajuda d’un ginecòleg, una llevadora, un pediatre; també d’un anestesista. Segons indica la publicació, abans del decret de l’estat d’alarma decretat pel Govern espanyol la parella sembla que va sospesar fins i tot la possibilitat de donar a llum a l’estranger.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»
- Aquest estiu El ‘top manta’ es dispara a Catalunya: 139.200 falsificacions requisades valorades en 26 milions d’euros
- Relacions entre socis Junqueras respon al Govern: «Si veu inassumible el finançament, per a nosaltres seran inassumibles els Pressupostos»