A INSTAGRAM
Kournikova i Iglesias presumeixen de la seva filla de dos mesos
La parella s'alterna publicar imatges de la petita Mary

kournikova
L’extennista Anna Kournikova i el cantant Enrique Iglesias estan abocats amb la petita Mary, la seva filla petita, nascuda fa poc més de dos mesos a Miami. Junts s’alternen mostrar-la a Instagram.
Diumenge l’artista va publicar un vídeo en què es veia la nena amb el so de la cançó ‘We are young’ de la banda Fun, mentre el pare la tenia a la falda i la feia ballar. Després ha sigut la seva mare la que ha penjat un retrat amb el nadó en braços.
La Mary és la tercera filla d’Iglesias i Kournikova, que el desembre del 2018 es van convertir en pares dels bessons Nicholas i Lucy, que sovint fan aparicions divertides als comptes de les xarxes socials dels seus famosos progenitors.
Temes:
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- RAL·LI BORSARI Els experts no descarten que l’Ibex trenqui el seu màxim històric de 15.945 punts
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta
- FUTBOL L’Espanyol visita la Reial sense complexos i encara pendent del mercat
- CICLISME Philipsen comença la Vuelta vestint-se de líder