IMPULS SOLIDARI EN EL MÓN DE LA MODA
Anna Wintour i Tom Ford s'uneixen per ajudar els joves dissenyadors
L'editora de 'Vogue' i el modista llancen la iniciativa 'A Common Thread' per mitigar l'efecte del coronavirus en els creadors emergents
zentauroepp52931564 gente200326124617
Cada vegada més companyies de moda presten els seus serveis per ajudar a combatre els efectes del coronavirus al món. Els últims a donar el seu recolzament han sigut Anna Wintour i el president del Consell de Dissenyadors de Moda d’Amèrica (CFDA), Tom Ford, que han anunciat que juntament amb l’edició nord-americana de la revista ‘Vogue’ llançaran ‘A Common Thread’, una iniciativa de recaptació de fons per ajudar tots aquells joves dissenyadors que havien començat el seu propi negoci i que s’han vist afectats per la pandèmia.
Els fons del CFDA estan destinats a protegir el futur dels joves dissenyadors, especialment dels guanyadors dels seus premis anuals com Altuzarra, Rodarte i Prabal Gurung, però atesa la situació d’emergència, han decidit dirigir els fons especialment als afectats per la crisi. El projecte es complementarà amb uns vídeos que es publicaran a les seves plataformes, protagonitzats pels mateixos dissenyadors i tots els treballadors que formen part de les empreses.
Notícies relacionades
Una iniciativa similar es va dur a terme fa 17 anys quan es va cancel·lar la Setmana de la Moda de Nova York per l’atemptat de l’11-S a les petites marques de moda que havien iniciat la seva etapa en aquella època. Ara és el moment de tornar a reunir tots aquests ajuts econòmics per recolzar qui més ho necessita.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
