AMBIENTAT EN ELS ANYS 50
Sara Cruz, reina al Carnaval de Santa Cruz de Tenerife
L'actuació de la mexicana Paulina Rubio, molt criticada
lmmarco52380039 topshot sara cruz teja celebrates after being elected sant200220130159 /
La jove Sara Cruz Teja va viatjar en el temps fins als anys 50 per coronar-se com a reina del Carnaval de Santa Cruz de Tenerife el 2020, després d’haver sigut distingida pel jurat entre les 16 candidates que van desfilar per l’escenari durant la gala celebrada dimecres a la nit a la capital de Tenerife.
La nova reina de la festa tinerfenya, declarada d’Interès Turístic Internacional, va lluir la fantasia ‘Sentir’ del dissenyador Sedomir Rodríguez (que repeteix el guardó de 2019), en representació del Centre Comercial Alcampo La Laguna.
Notícies relacionadesLa gala va comptar amb les actuacions de Soraya i la mexicana Paulina Rubio, l’actuació del qual ha sigut molt criticada a les xarxes perquè va cantar tres cançons en ‘play back’ i va fer algun gall.
La gala va començar amb un musical inspirat en els anys 50 que va fer un recorregut per tots els grups carnavalescos, des de la murga Zeta Zetas (coneguts, a més, pel seu premi al programa de Telecinco de ‘Got Talent’), la rondalla Valkirias i la comparsa dels Cariocas, així com les diferents agrupacions i personatges del carnaval. Hi van acudir uns 5.700 espectadors.
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
