ESTRENA A HUELVA
Rocío Carrasco convida «tothom que vulgui» a veure el musical sobre la seva mare
'Que no daría yo', amb Anabel Dueñas, recorrerà 20 ciutats
El musical ‘Qué no daría yo por ser Rocío Jurado’ va començar la seva gira aquest divendres a Huelva. L’obra, que ha sigut creada per la filla de la cantant, Rocío Carrasco, repassa la seva vida i carrera a través del personatge de Carmela, una jove cantant —interpretada per Anabel Dueñas— que es prepara per interpretar-la en un musical. L’inici de la gira va ser tot un èxit, amb les entrades esgotades per a la funció a la Casa Colón. Després de Huelva, l’obra, dirigida per la parella de la Rocío, Fidel Albiac, passarà per més de 20 ciutats espanyoles fins a finals d’aquest any.
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d'una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "Vaig venir per buscar-me un futur millor i tenia clar que el primer era aprendre l'idioma"
- Aquest dijous El vent i els plàtans en flor provoquen una pluja de pol·len en una Barcelona vestida de gala per a Sant Jordi: «Hi ha nivells d’al·lergògens excepcionals»
- Sant Jordi 2026 Sant Jordi i els il·lustradors contra la IA: «S’alimenta de la nostra feina: mal copia, però no crea»
- Sant Jordi 2026 Pat Ubach: "Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara"
- FC Barcelona Lamine Yamal no tornarà a jugar amb el Barça aquesta temporada, però salva el Mundial
