NOU DOCUMENTAL
Michael Jackson era calb
Ho desvela el documental 'Killing Michael Jackson'
lmmarco46486028 file in this may 25 2005 file photo michael jackson arri190824155252 /
El rei del pop utilitzava perruca. Era calb. És el que s’afirma en una nova pel·lícula documental, titulada 'Killing Michael Jackson', que arriba després de l’enorme enrenou que va provocar el documental d’HBO 'Leaving Neverlad', on s’afrontaven directament els abusos a menors comeses al seu ranxo de Neverland.
Quan semblava que res nou es podia explicar sobre el cantant, mort el 25 de juny de 2009 als 50 anys, el detectiu Scott Smith, de la policia de Los Angeles, revela que Michael era calb. "Cada vegada que estava en públic portava una perruca. Quan vaig veure el seu cuir cabellut vaig observar com la part superior del seu cap era calba. A més, amb prou feines hi tenia cabells als costats".
Aquest detall sobre la seva anatomia no ha sigut l’únic en sortir a la llum a partir de l’autòpsia del cadàver. A més de la seva calvície, el cos de Jackson estava completament cobert de cicatrius i senyals de les nombroses cirurgies a què s’havia sotmès: darrere de les orelles, al nas, a la base del coll, als braços, als canells i un llarg etcètera. També tenia el cos cobert de nombroses cicatrius, presumiblement de punxades d’agulles.
Notícies relacionadesAl documental s’explica que tenia un tatuatge que enfosquia la zona superior del front per dissimular l’absència de cabell. Tot això seria com a conseqüència de les cremades que va patir en un accident ocorregut el 1984 quan rodava un anunci per a Pepsi.
Dirigida i produïda per ZigZag i centrada en la mort del cantant, el documental presenta Orlando Martínez, Dan Myers i Scott Smith, tres detectius que van participar en la investigació inicial de la mort del cantant.
-
Ofert per
- LA SITUACIÓ DE LA XARXA DE RODALIES Adif retarda el tall previst a l’R3 per no coincidir amb el de Tarragona
- La carrera a la Casa Blanca Jo voto Trump
- Tennis Nadal reapareix en una exhibició supermilionària a l’Aràbia Saudita
- CRÍTICA Una impostora en la tragèdia del Bataclan