OPERACIÓ IMMOBILIÀRIA
Alejandro Sanz ven la seva casa a Hazard
La casa negra estava a la venda per 11 milions d'euros

lmmarco42984835 gente alejandro sanz instagram190814144241
Alejandro Sanz ha pogut vendre finalment la seva espectacular casa de Madrid, a la luxosa urbanització La Finca. Segons informa la revista 'Semana', el flamant propietari és el nou fitxatge del Reial Madrid, Eden Hazard. El cantant demanava per la seva residència, de més de 5.000 metres quadrats, 11 milions d’euros. A la urbanització és coneguda com la Black House, la casa negra, perquè la façana és de pissarra negra i vidre. Es tracta d’una construcció decorada amb línies avantguardistes i minimalista. Hazard s’hi ha instal·lat amb la seva dona, Natascha van Honacker, i els seus tres fills, Yannis, Leo i Samy.
Sanz va comprar la mansió quan passava llargues temporades a Madrid, però ara reparteix el seu temps entre Miami, on va arribar fa 16 anys, i quan està a Espanya ho fa a la seva finca extremenya de Jarandilla de la Vera, de 40 hectàrees. A tot això s’uneix la recent separació de l’artista de la seva dona Raquel Perera i la necessitat de repartir el seu patrimoni. El passat 13 de juliol la parella explicava a les seves xarxes socials que se separaven. "Som una família i sempre ho serem", escrivia cada un en el seu perfil. "El món canvia, nosaltres també, sempre amorosament".
L’exdona d’Alejandro Sanz està passant les vacances a Eivissa amb els seus dos fills –Dylan i Alma, de 8 i 5 anys, respectivament– i amb Elena Tablada, exparella de David Bisbal.
Notícies relacionadesEl cantant prepara el seu pròxim ‘tour’, que anomena La Gira i que recorrerà diverses ciutats dels Estats Units en una primera etapa i després visitarà l’Amèrica Llatina començant per Mèxic.
Alejandro Sanz també s’enfronta a la reclamació de qui va ser la seva representant durant 25 anys, Rosa Lagarrigue, amb la qual va trencar el 2016 i que li reclama nou milions d’euros. El judici espera sentència després que no s’arribés a un acord entre les parts.
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- SETGE SOBRE GAZA Vent en contra per a Israel: crítiques i aïllament de Trump a Macron passant per la premsa anglosaxona
- Protecció de la infància Els pederastes de la xarxa del Raval sabien que la víctima tenia 13 anys
- Quan falten dos anys per a les municipals Els alcaldes de Junts que endureixen les condicions del padró: «Hem declarat la guerra als okupes»
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides
- DUEL AL PIZJUÁN El Reial Madrid converteix Dean Huijsein en el defensa més car de la seva història
- Tensió a Cornellà La conductora de l’atropellament múltiple, en llibertat