SEPARACIÓ CONFIRMADA
Amaia i Alfred posen punt final a la seva relació
Els rumors d'una possible ruptura sonaven amb força des de fa setmanes
Després dels persistents rumors de les últimes setmanes, Amaia Romero i Alfred Garcia, la parella de pardalets que es van enamorar a l’acadèmia d’‘Operación triunfo’ (‘OT’), ha posat punt final a la seva història d’amor. Unes fotos de la revista ‘Lecturas’, preses en la gala contra la sida de la setmana passada a Barcelona, mostren una conversa entre tots dos en què apareixen compungits, i fins i tot el jove artista del Prat plora amb desconsol.
La possible ruptura va prendre més forma quan la revista ‘Qué me dices’ va publicar unes imatges en què es podia veure com la guanyadora d’‘OT’ 2017 recollia de la casa del català una caixa amb el que semblaven les seves pertinences, ja que al cartró hi havia un rètol que posava: 'Aquesta caixa és la de l’Amaia'.
Va ser fa un mes quan els ‘extriunfitos’ van prendre camins separats. Una decisió que va ser presa de la cantant, però que no ha impedit que mantinguin l’afecte que es tenien. Per això el passat 19 de novembre, quan tots dos van coincidir en la gala contra la sida People in Red, organitzada per la Fundació Lluita contra la Sida, la navarresa va dir que la relació amb Alfred era "molt especial", però ni va confirmar ni va desmentir la ruptura.
Notícies relacionadesPer la seva banda, l’intèrpret va preferir guardar silenci tot i que, com que una imatge val més que mil paraules, va optar per publicar una instantània amb Ana Guerra i Agoney en lloc d’Amaia.
Actualment, Amaia i Alfred estan centrats en les seves carreres professionals. Ella publicava la setmana passada les seves col·laboracions amb Rozalén, la seva nova versió d’‘Al cantar’, la cançó que la intèrpret d’Albacete va compondre perquè la concursantd’‘OT’ cantés a Eurovisió, i una altra amb el grup Carolina Durante. Mentrestant, Alfred ja ha tancat els temes del que serà el seu primer disc i molt aviat sortirà a la llum.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos