DESPRÉS DE 'J'ADORE'

Jennifer Lawrence, imatge del primer perfum que crea Dior en 20 anys

L'actriu és l'aposta de la marca per posar-li rostre a la nova fragància 'Joy'

jcalde39628812 actress jennifer lawrence at  christiandior  couturier du re180823135818

jcalde39628812 actress jennifer lawrence at christiandior couturier du re180823135818 / OLIVIER BORDE BESTIMAGE

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Jennifer Lawrence és la imatge del nou perfum de Dior, ‘Joy’, que sortirà a la venda en els propers dies. Es tracta del primer llançament d’un perfum original, amb el gran risc econòmic per a qualsevol marca que això comporta, des de fa gairebé dues dècades, concretament des de l’arribada de ‘J'adore’ el 1999.

Ara, igual que va fer Charlize Theron a finals dels 90 i a començaments dels 2000 amb ‘J'adore’, serà Lawrence l’encarregada de posar-li rostre (immaculat, per cert) al perfum, amb una campanya una mica estiuenca si tenim en compte la proximitat a la tardor en la qual es llança el producte. 

‘Joy’ és tot un esdeveniment, tant per a la ‘maison’ sencera com per a mi”, ha assegurat el perfumista de Dior François Demachy, creador de la nova fragància, en una nota difosa per la firma. Per a ell, el perfum (el nom del qual significa alegria) “ha d’unir gèneres, seduir tant homes com dones. Ha de tenir una extensa i generosa dimensió, una firma forta”.

Dior i Jennifer Lawrence

La històrica firma francesa fundada per Christian Dior el 1947 és una de les més potents del món de la moda i la bellesa, i va ser adquirida l’any 2017 per la família Arnault per més de 12.000 milions d’euros. El 2012, la protagonista de ‘Els jocs de la fam’va firmar el seu primer contracte amb la marca. El seu debut com a ‘Miss Dior’, el 2013, va ser dedicat a una de les bosses mítiques de la firma, on l’actriu apareix amb el cabell retirat i més morena que en l’actualitat.

Notícies relacionades

Posteriorment, Lawrence ha aparegut a molts anuncis de la marca, com la campanya de ‘Dior Addict Lipstick’ el 2015. Juntament amb altres ambaixadors de la marca, l’actriu també va aparèixer l’any 2017 passat en la iniciativa benèfica de Dior, anomenada ‘Dior Love Chain’.

El perfum, que es comercialitzarà en un format de 90 mil·lilitres, costarà 134 euros i arribarà als punts de venda a finals del mes d’agost del 2018.