EX PRIMERA DAMA
Carla Bruni: "Nicolas és la bomba"
"Va ser un alleujament deixar l'Elisi", assegura la dona de l'expresident Nicolas Sarkozy

lmmarco39790675 gente carla bruni instagram170824200155
Carla Bruni està de promoció. I ha parlat per a l'edició francesa del 'Vanity fair' del setembre. "El meu marit és una bomba", dedicat a Nicolas Sarkozy, i "Va ser un alleujament abandonar aquell infern", referint-se a la seva sortida del palau de l'Elisi, són dos dels titulars que ha donat. L'exmodel, ex primera dama i cantant italofrancesa torna a ser portada de la revista als seus esplèndids 49 anys.
Carla Bruni, que va deixar les passarel·les el 1998 per centrar-se en la seva carrera musical, publicarà el 6 d'octubre el seu nou disc, titulat 'French touch'. A la seva pàgina web ja està disponible un avançament, amb un auster, per als temps que corren, vídeo en blanc i negre en què Bruni apareix cantant, o més aviat murmurant, perquè mai ha tingut una veu gaire potent, que diguem. Música a part, en l'entrevista, amb una desimboltura inusual, parla de la seva vida íntima i de la seva vida política.
Mick Jagger, Eric Clapton, Kevin Costner... tots aquests homes i alguns més formen part del seu currículum amorós. Però ella se'ls carrega en un no-res. "La veritat… Nicolas ha sigut l'únic home de la meva vida. La resta… no hi ha comparació. Quan ens vam conèixer, vaig descobrir immediatament una cosa nova i apassionant. Nicolas desprenia un magnetisme únic. Amb els anys, aquest magnetisme segueix intacte. El meu marit és una bomba. Encantador. Com a home de la meva vida, només hi és ell", admet de Sarkozy, de 62 anys, amb qui es va casar la primavera del 2008 després que ell es divorciés de la seva segona esposa, Cecilia.
S'esfumen també així els rumors sobre una possible separació que han acompanyat la parella sobretot després del fracàs del conservador en el seu intent de reprendre la vida política. Carla i Sarkozy són pares d'una nena, Giulia, que ara té 5 anys. Bruni és mare, a més, d'un altre nen, Aurielien, de 10 anys, fruit de la seva anterior relació amb el filòsof francès Raphael Enthoven.
Com a primera dama
Notícies relacionadesTots dos van protagonitzar molts moments de glòria per a les revistes. "Aquells anys van ser apassionants. Els recordo emocionada. Estar al costat del meu marit va ser una aventura única, excepcional, una cosa meravellosa. Però… abandonar l'Elisi, finalment, va ser un alleujament", assegura.
"Estic contenta que el meu home sortís d'aquella guerra", afirma. Després d'un intent de tornar a la primera fila política després de les eleccions presidencials del 2012, ara Nicolas Sarkozy és un home de negocis que té com a principal pretensió, segons les seves pròpies paraules, "guanyar diners, molts diners". La d'ella, seguir murmurant la seva música mentre toca una guitarra.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032